Gå til innhold

Hvilke reklame irriterer dere.......

Anbefalte innlegg

Gjest tottlå
Skrevet

Jeg blir himmla irritert av den der reklamen til møllers tran!

Han faren som skal åpne møllers flasken etter sønnen sin! Den lyde når han STAPPER skjeen i munnen, er til å vri og stikke fingen i halsen av! ÆSJ!!!

Gjest lille rosinen
Skrevet

Jeg syns reklamene til opplysningen er helt tragisk og blir bare lei når de sender dem...

Skrevet

Jeg syns reklamene til opplysningen er helt tragisk og blir bare lei når de sender dem...

Jeg mislikte spesielt den forrige varianten deres: "Derfor valgte vi nummeret 1881..."

De tar det for gitt at alle seerne skal ha glemt at de slett ikke valgte 1881 - det var loddtrekning!

Skrevet

Den der med han gamle gubben som tyter om de ikke har Maos lille røde i gult. Og så er det reklame for Prix.

SKikkelig møkkareklame, lurer på hvem som skal identifisere seg med den dusten?

Gjest tottlå
Skrevet

Den der med han gamle gubben som tyter om de ikke har Maos lille røde i gult. Og så er det reklame for Prix.

SKikkelig møkkareklame, lurer på hvem som skal identifisere seg med den dusten?

ÅÅhhhr.....den kom jeg ikke på! DEN er jo super teit!

G_U_L_T.....har dere ikke denna i gult???

ÆSJ!

Skrevet

All reklame som er utenlandsk og lagt på norsk lyd.

Irriterer meg grenseløst når lyden ikke stemmer med leppene.

Gjest rutangis netu
Skrevet

den teite hvor hun potensiell huskjøper tror han skal få billig hus fordi det er gult. Blæh! Be Coop Prix bytte reklamebyrå!!!

Gjest rutangis netu
Skrevet

Alle reklamer som har noe som ligner på 'fordi jeg fortjener det' eller noe slikt, og som reklamerer for hudkremer, hårfarge o.l. Æsj! Tror de alle kvinner her i landet har minus i IQ?

Gjest tottlå
Skrevet

den teite hvor hun potensiell huskjøper tror han skal få billig hus fordi det er gult. Blæh! Be Coop Prix bytte reklamebyrå!!!

Jeg synes den er kjempe kul!!

Skrevet

Alle reklamer som har noe som ligner på 'fordi jeg fortjener det' eller noe slikt, og som reklamerer for hudkremer, hårfarge o.l. Æsj! Tror de alle kvinner her i landet har minus i IQ?

Fordi jeg fortjener det ja! Fortjener vi kvinner liksom ikke mer enn en shampoo til 37 kr? Heh! :o)

Gjest papirtiger
Skrevet

VG har så dårlige reklamer nå at jeg gremmes.

Gjest kjappisen
Skrevet

VG har så dårlige reklamer nå at jeg gremmes.

Ka du tru?

Skrevet

Stort sett all reklame er bare irriterende - jævlig irriterende også. Ville gladelig betalt for å slippe.

Før var jo lottoreklamene morsomme i det minste, men NÅ - fy a meg. Tallet er, tallet er, tallet er. Fyren ser jo helt mongofjern ut i tillegg. Det er vel det som er meningen, men at det er mulig å få betalt for å lage slikt møl, er for meg en gåte.

At det går an å lage noe så talentløst.

Åsså han plagsomme pingla i VG-reklamene - stønn.

Når norvegiareklamen med Finn Kalviksangen kommer, da går mannen i huset vekk. Å fy faen, ikke den jævla møkka igjen. Han tåler ikke Kalvik suppesanger :-)

Gjest en-to-tre-4
Skrevet

Jeg sliter fælt når de svære Bill'ene til Tele2 vaser rundt i dameklær og synger dårlig.

Skrevet

VG-reklamene..*stønn*

Ja, vg-reklamene er fæle. Utrolig pinlige. Fæle greier.

Gjest + andre reklamer
Skrevet

Grandiosa bursdagsreklamen.. Og telenor: moren finner ut at datteren ikke er sammen med kjæresten lengre..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...