Gjest tottlå Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Jeg blir himmla irritert av den der reklamen til møllers tran! Han faren som skal åpne møllers flasken etter sønnen sin! Den lyde når han STAPPER skjeen i munnen, er til å vri og stikke fingen i halsen av! ÆSJ!!! 0 Siter
carma Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Syns den er bra, jeg. Jeg kjøper den reklamen helt. 0 Siter
Gjest lille rosinen Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Jeg syns reklamene til opplysningen er helt tragisk og blir bare lei når de sender dem... 0 Siter
lurulf Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Jeg syns reklamene til opplysningen er helt tragisk og blir bare lei når de sender dem... Jeg mislikte spesielt den forrige varianten deres: "Derfor valgte vi nummeret 1881..." De tar det for gitt at alle seerne skal ha glemt at de slett ikke valgte 1881 - det var loddtrekning! 0 Siter
amber sun Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Den der med han gamle gubben som tyter om de ikke har Maos lille røde i gult. Og så er det reklame for Prix. SKikkelig møkkareklame, lurer på hvem som skal identifisere seg med den dusten? 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Den der med han gamle gubben som tyter om de ikke har Maos lille røde i gult. Og så er det reklame for Prix. SKikkelig møkkareklame, lurer på hvem som skal identifisere seg med den dusten? ÅÅhhhr.....den kom jeg ikke på! DEN er jo super teit! G_U_L_T.....har dere ikke denna i gult??? ÆSJ! 0 Siter
Mista nikket Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 All reklame som er utenlandsk og lagt på norsk lyd. Irriterer meg grenseløst når lyden ikke stemmer med leppene. 0 Siter
Gjest rutangis netu Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 den teite hvor hun potensiell huskjøper tror han skal få billig hus fordi det er gult. Blæh! Be Coop Prix bytte reklamebyrå!!! 0 Siter
Gjest rutangis netu Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Alle reklamer som har noe som ligner på 'fordi jeg fortjener det' eller noe slikt, og som reklamerer for hudkremer, hårfarge o.l. Æsj! Tror de alle kvinner her i landet har minus i IQ? 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 den teite hvor hun potensiell huskjøper tror han skal få billig hus fordi det er gult. Blæh! Be Coop Prix bytte reklamebyrå!!! Jeg synes den er kjempe kul!! 0 Siter
Velouria Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Alle reklamer som har noe som ligner på 'fordi jeg fortjener det' eller noe slikt, og som reklamerer for hudkremer, hårfarge o.l. Æsj! Tror de alle kvinner her i landet har minus i IQ? Fordi jeg fortjener det ja! Fortjener vi kvinner liksom ikke mer enn en shampoo til 37 kr? Heh! ) 0 Siter
Gjest Vinteren Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Den der Netcom- reklamen... "oi"!!!! 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 VG har så dårlige reklamer nå at jeg gremmes. 0 Siter
Gjest kjappisen Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 VG har så dårlige reklamer nå at jeg gremmes. Ka du tru? 0 Siter
Ade|ina Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Stort sett all reklame er bare irriterende - jævlig irriterende også. Ville gladelig betalt for å slippe. Før var jo lottoreklamene morsomme i det minste, men NÅ - fy a meg. Tallet er, tallet er, tallet er. Fyren ser jo helt mongofjern ut i tillegg. Det er vel det som er meningen, men at det er mulig å få betalt for å lage slikt møl, er for meg en gåte. At det går an å lage noe så talentløst. Åsså han plagsomme pingla i VG-reklamene - stønn. Når norvegiareklamen med Finn Kalviksangen kommer, da går mannen i huset vekk. Å fy faen, ikke den jævla møkka igjen. Han tåler ikke Kalvik suppesanger :-) 0 Siter
Gjest en-to-tre-4 Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Jeg sliter fælt når de svære Bill'ene til Tele2 vaser rundt i dameklær og synger dårlig. 0 Siter
amber sun Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 VG-reklamene..*stønn* Ja, vg-reklamene er fæle. Utrolig pinlige. Fæle greier. 0 Siter
Gjest + andre reklamer Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Grandiosa bursdagsreklamen.. Og telenor: moren finner ut at datteren ikke er sammen med kjæresten lengre.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.