Gå til innhold

billetter på narvesen?

Anbefalte innlegg

Gjest mullenjr
Skrevet

Noen som har erfaring med å kjøpe konsertbilletter på narvesen?

Har de eget system som de printer ut fra, eller må de konkurrere med "oss andre" for å bestille billetter til populære konserter?

(ja, jeg skal ha U2 billetter i morgen)

Gjest falturiltura
Skrevet

Mener å huske at når jeg hentet billetter på Narvesen en gang så bestilte jeg på Ticnet. Der kunne jeg velge flere måter å få tak i billettene på, bl.a. å hente de i nærmeste Narvesen. Fikk et ref.nr. som jeg måtte ha ved henting. Fønket bra det.

Gjest tottlå
Skrevet

Mener å huske at når jeg hentet billetter på Narvesen en gang så bestilte jeg på Ticnet. Der kunne jeg velge flere måter å få tak i billettene på, bl.a. å hente de i nærmeste Narvesen. Fikk et ref.nr. som jeg måtte ha ved henting. Fønket bra det.

Jepp, jeg har også henta på samme måte som deg!

Gjest lille rosinen
Skrevet

Jeg har jobbet i Narvesen, og VET derfor at billetter ikke kan bestilles der, men kun hentes. Billettene bestiller du hos ticnet (815 11 500) og konkurrerer på lik linje med alle andre som vil ha billetter til samme arrangement. Du får et referansenr som du oppgir på narvesen når du henter ut billettene.

Bare husk at de på narvesen kan ikke hente ut billetter etter at hentefristen har gått ut, UANSETT hvor mye du trygler og ber. Bestillingen er borte med en gang fristen er ute, og de som jobber der KAN faktisk ikke hjelpe deg med annet enn å gi deg telefonnr til ticnet slik at du kan bestille nye.

Skulle tro dette var noe alle skjønner, men det ER det faktisk ikke...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...