Gjest falturiltura Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Sitter og ser Skavlan..og diskuterer hvem det nå er igjen som Trond Espen Seim er kjæreste med... Noen som vet? Kjekk kar forresten..... 0 Siter
tigertrollet Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Vet ikke hvem han er sammen med, men han er ihvertfall helt nydelig barsk og laid back sexy..*sikle* 0 Siter
MsSophie Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Vet ikke hvem han er sammen med, men han er ihvertfall helt nydelig barsk og laid back sexy..*sikle* Ja, han er definitivt 'takans'... 0 Siter
flisa Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Ja, han er definitivt 'takans'... Hva med han ene dommeren i IDOL da - eller han Kåre Conradi!!! 0 Siter
Gjest falturiltura Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Hva med han ene dommeren i IDOL da - eller han Kåre Conradi!!! Yepp, nå snakker vi bra mannfolk her altså. 0 Siter
tigertrollet Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Hva med han ene dommeren i IDOL da - eller han Kåre Conradi!!! jadda, ikke dårlige kandidater..;-P men Seim har noe sånt røfft over seg som er utrolig tiltrekkende:-) 0 Siter
Gjest Voksen frue Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Hva med han ene dommeren i IDOL da - eller han Kåre Conradi!!! Dommeren er ok, om vi mener han samme da. Men, Conradi, nei, ikke noe spesiell synes jeg. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Hva med han ene dommeren i IDOL da - eller han Kåre Conradi!!! ikke dårlige de nei. Kristian Kjelling ække akkurat stygg han heller.. 0 Siter
flisa Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 ikke dårlige de nei. Kristian Kjelling ække akkurat stygg han heller.. Sport har jeg ikke greie på.... 0 Siter
Ade|ina Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 http://www.nrk.no/img/186868.jpeg Er han kjekk. Nei det syntes ikke jeg. 0 Siter
MsSophie Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Hva med han ene dommeren i IDOL da - eller han Kåre Conradi!!! Hvis det er han ene dommeren i Idol som jeg tror du mener så synes jeg homsefaktoren er for stor til at han kan havne i kategorien takans, Kåre derimot, kunne jeg absoulutt vurdert:) 0 Siter
MsSophie Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Sport har jeg ikke greie på.... ...herregud, du trenger da ikke ha greie på sport for å se at KK er digg! 0 Siter
amber sun Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Hva med han ene dommeren i IDOL da - eller han Kåre Conradi!!! Kåre Conradi, ja. Han er definitivt tagbar. 0 Siter
amber sun Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Jeg liker det røffe som han utstråler ,men han er hakket for gutteaktig etter min smak. Men gi ham noen år, så blir han nok mer snæksen. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 ...herregud, du trenger da ikke ha greie på sport for å se at KK er digg! hehe såå enig!! 0 Siter
flisa Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Hvis det er han ene dommeren i Idol som jeg tror du mener så synes jeg homsefaktoren er for stor til at han kan havne i kategorien takans, Kåre derimot, kunne jeg absoulutt vurdert:) HOMSEFAKTOR på DEN barskingen? - har det tilta helt nå eller???? 0 Siter
flisa Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 ...herregud, du trenger da ikke ha greie på sport for å se at KK er digg! JO, for jeg så han for første gang nå som jeg søkte på navnet hans... 0 Siter
Gjest prust Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 http://www.nrk.no/img/186868.jpeg Er han kjekk. Nei det syntes ikke jeg. Han er mye finere "live", i alle fall på TV. Skikkelig barsk og kjekk med glimt i øyet og et spesielt smil... 0 Siter
flisa Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 http://www.nrk.no/img/186868.jpeg Er han kjekk. Nei det syntes ikke jeg. Syns ikke jeg heller - for tynn. 0 Siter
Gjest falturiltura Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Han er mye finere "live", i alle fall på TV. Skikkelig barsk og kjekk med glimt i øyet og et spesielt smil... **Ja myyyyye finere på TV. Får rett og slett sengetanker....Gulp... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.