Gå til innhold

Trond Espen Seim

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva med han ene dommeren i IDOL da - eller han Kåre Conradi!!! :)

Han som sitter helt til venstre mener du :-) Ja han er grise(digg:-/

KK er alt for femipen etter min smak. Jeg lurer på om jeg har en smak som ikke flertallet deler.

Ikke for det, de få gangene vi er ute, så er det søren meg berter på 25 som er ute etter mannen min (pene er de også) - så noe må det være.

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

13

• Ade|ina

8

• amber sun

7

• MsSophie

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

**Ja myyyyye finere på TV. Får rett og slett sengetanker....Gulp...

Ja, jeg kan jo tenke på ham når jeg skal legge meg snart. Min kjære er avgårde på Vestlandet i helga, og jeg er gressenke.

*drømme, drømme*

Hva synes du om Russel Crowe da? jeg hadde en periode i fjor da jeg var helt på kneane etter ham...Så alle filmer med ham som jeg kom over. Men "forelskelsen" gav seg etter noen måneder, og jeg tok til takke med min kjære, som jeg tross alt har i nærheten:-)

Skrevet

HOMSEFAKTOR på DEN barskingen? - har det tilta helt nå eller????

Mannfolk som striper håret er homo....SÅ!

Skrevet

Ja, jeg kan jo tenke på ham når jeg skal legge meg snart. Min kjære er avgårde på Vestlandet i helga, og jeg er gressenke.

*drømme, drømme*

Hva synes du om Russel Crowe da? jeg hadde en periode i fjor da jeg var helt på kneane etter ham...Så alle filmer med ham som jeg kom over. Men "forelskelsen" gav seg etter noen måneder, og jeg tok til takke med min kjære, som jeg tross alt har i nærheten:-)

Russel Crow - det er mannfolk det...!

Skrevet

Russel Crow - det er mannfolk det...!

*Stort gliiiiis*

Skrevet

Han som sitter helt til venstre mener du :-) Ja han er grise(digg:-/

KK er alt for femipen etter min smak. Jeg lurer på om jeg har en smak som ikke flertallet deler.

Ikke for det, de få gangene vi er ute, så er det søren meg berter på 25 som er ute etter mannen min (pene er de også) - så noe må det være.

Du og jeg har sikkert samme smak - så utrolig det enn kan høres ut! hehe - så er jo du mer "berte" enn meg da - men vi kan jo se på de samme for det - for jeg er nemlig råsexy langt inni meg - *S*

Skrevet

Næ - de bare vanker i sepsielle miljøer da vettø!

Skrevet

Nei, han er ok, men ikke noe jeg hadde siklet på, eller snudd meg to ganger etter, men han har et eller annet sjarmerende i øynene.

Basta.

Skrevet

Du og jeg har sikkert samme smak - så utrolig det enn kan høres ut! hehe - så er jo du mer "berte" enn meg da - men vi kan jo se på de samme for det - for jeg er nemlig råsexy langt inni meg - *S*

Sammen er vi uslåelige tenker jeg vi sier :-)

Er jeg berte forresten. Ja, jo, det er vel et kompliment i min alder - jeg velger å ta det slik :-)

Du er da søren ikke snau du heller. Har noen flotte bilder av deg.

Uff, jeg er så trøtt. Har vært hjemme hos mamma og vasket i dag jeg. Det hadde jo selvsagt ikke noe med saken å gjøre, men jeg måtte bare si det, for nå er jeg sliten.

Skrevet

*drømme, drømme*

"Hva synes du om Russel Crowe da? jeg hadde en periode i fjor da jeg var helt på kneane etter ham...Så alle filmer med ham som jeg kom over.."

huff, sånn har jeg det overfor eh..Robbie Williams for tiden..*dukke*

Har lest det som er å lese om han, har hørt radiointervjuer på nettet, har kjøpt dvder, kjøpt bok av han, og har eh.. t.o.m meldt meg inn i fan cluben som en annen fordømt fjortis..*gremmes litt*

håper det snart går over..

Skrevet

Sammen er vi uslåelige tenker jeg vi sier :-)

Er jeg berte forresten. Ja, jo, det er vel et kompliment i min alder - jeg velger å ta det slik :-)

Du er da søren ikke snau du heller. Har noen flotte bilder av deg.

Uff, jeg er så trøtt. Har vært hjemme hos mamma og vasket i dag jeg. Det hadde jo selvsagt ikke noe med saken å gjøre, men jeg måtte bare si det, for nå er jeg sliten.

De bildene du har av meg er sikkert fake! hehe - - nok om det....jeg skal opp i morgen og lage bursdag for 10 jentunger - gruer.

Skrevet

ikke dårlige de nei. Kristian Kjelling ække akkurat stygg han heller..

jaaaaaa!!! *sikler*

Skrevet

De bildene du har av meg er sikkert fake! hehe - - nok om det....jeg skal opp i morgen og lage bursdag for 10 jentunger - gruer.

...og vi ønsker fruen gudd løkkk! hehe:D

Jeg skal opp for å stille meg i kø utenfor Spektrum grytidlig for å få kjøpt U2-billetter. Det er ikke helt meg med sånn køgreier, men så vil jeg så gjerne på den konserten da..grmf.

Gjest falturiltura
Skrevet

"Hva synes du om Russel Crowe da? jeg hadde en periode i fjor da jeg var helt på kneane etter ham...Så alle filmer med ham som jeg kom over.."

huff, sånn har jeg det overfor eh..Robbie Williams for tiden..*dukke*

Har lest det som er å lese om han, har hørt radiointervjuer på nettet, har kjøpt dvder, kjøpt bok av han, og har eh.. t.o.m meldt meg inn i fan cluben som en annen fordømt fjortis..*gremmes litt*

håper det snart går over..

Hihi...har sansen for det da. Er ikke Robbie-fan selv, men man har da vel lov til å ta litt av og til...? :-) Sånn i all uskyldighet.

Skrevet

Hihi...har sansen for det da. Er ikke Robbie-fan selv, men man har da vel lov til å ta litt av og til...? :-) Sånn i all uskyldighet.

joa, men jeg blir litt oppgitt over meg selv da.. jeg fant ut at jeg var aldri sånn da jeg var fjorten, så jeg tar det vel bare igjen nå..*s*

jeg skulle vel heller kanskje ha blitt hektet på noen i RL..så i morgen skal jeg ut på byen! :-))

Skrevet

Jeg skal hjem til mamma i morgen. Full fres, for hun feirer 80-års dagen sin i morgen.

Helt ubegripelig at mamma er så gammel. Hun ser jo ikke eldre ut enn da hun var 60 og er så skarp og klar som det går an å bli.

Snille, snille mammaen min.

Nå høres det jo ut som om jeg er nærmere 50, men jeg kom godt etter at hun var 40 så jeg er jo attpåklatten deres. Det er søsteren min som er 58 - nærmer seg 59 dæggen. Broren min er 56 og er bestefar til tre små skjønne oldebarn.

Jaja, det blir fres i morgen - ikke bare for deg :-)

Skrevet

Jeg skal hjem til mamma i morgen. Full fres, for hun feirer 80-års dagen sin i morgen.

Helt ubegripelig at mamma er så gammel. Hun ser jo ikke eldre ut enn da hun var 60 og er så skarp og klar som det går an å bli.

Snille, snille mammaen min.

Nå høres det jo ut som om jeg er nærmere 50, men jeg kom godt etter at hun var 40 så jeg er jo attpåklatten deres. Det er søsteren min som er 58 - nærmer seg 59 dæggen. Broren min er 56 og er bestefar til tre små skjønne oldebarn.

Jaja, det blir fres i morgen - ikke bare for deg :-)

Hvor gammel er du blitt nå da? - jeg blir 43 i år - BLÆH!

Skrevet

han syns jeg er ekkel.

.....men Bruce Willies kan vi enes om....? :)

Skrevet

Vet ikke om andre har svart, men han er visst sammen med lekre Anita Reinton Utgård, nyhetsoppleser i TVNorge.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...