Gå til innhold

Trond Espen Seim

Anbefalte innlegg

Skrevet

De bildene du har av meg er sikkert fake! hehe - - nok om det....jeg skal opp i morgen og lage bursdag for 10 jentunger - gruer.

Glemte jo å gratulere, samt lykke til med spetakkelet - for kjør blir det med så mange unger.

Sånne dager er både morsomme - da særlig når man ser på bilder etterpå, eller video med avskrudd lyd :-)

Men det er jo tross alt bare en dag i året, og DET klarer man fint, selv om man enkelte ganger har lyst til å rømme huset mens det står på.

Datteren min blir sliten selv hun, og på slutten av sine egne bursdager venter hun bare på at alle skal komme seg hjem :-) Er det sånn for di jente også?

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

13

• Ade|ina

8

• amber sun

7

• MsSophie

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hvor gammel er du blitt nå da? - jeg blir 43 i år - BLÆH!

37 gitt :-)

Skrevet

.....men Bruce Willies kan vi enes om....? :)

For ikke å snakke om MEL GIBSON - The King! :)

Skrevet

Glemte jo å gratulere, samt lykke til med spetakkelet - for kjør blir det med så mange unger.

Sånne dager er både morsomme - da særlig når man ser på bilder etterpå, eller video med avskrudd lyd :-)

Men det er jo tross alt bare en dag i året, og DET klarer man fint, selv om man enkelte ganger har lyst til å rømme huset mens det står på.

Datteren min blir sliten selv hun, og på slutten av sine egne bursdager venter hun bare på at alle skal komme seg hjem :-) Er det sånn for di jente også?

Næ - hun er laget av energi - og vil aldri at NOE skal ta slutt! hehe - hun har det IKKE fra meg, for å si det slik! :)

Skrevet

37 gitt :-)

ja da nærmer du deg "tyngdekraftalderen" - da jeg ble 40 begynte alt å peke til jord - utenom tannkjøttet som trakk seg oppover -hehe

Skrevet

...ja, men han er så liten sies det.....ja, ja - kjekk er han jo uansett....det skal han ha:)

Skrevet

ja da nærmer du deg "tyngdekraftalderen" - da jeg ble 40 begynte alt å peke til jord - utenom tannkjøttet som trakk seg oppover -hehe

Ja du får sagt det. Jeg ramler nesten av stolen her :-)

Det meste sitter der det skal enda, men jeg må innrømme at jeg slettes ikke ser ut som da jeg var 30.

Gjest rutangis netu
Skrevet

http://www.nrk.no/img/186868.jpeg

Er han kjekk. Nei det syntes ikke jeg.

Det har med utstråling å gjøre.Sjarm.Da må du høre mannen snakke og se mimmikken! Et bilde er dødt det! Fyren var en skikkelig godbit!

Gjest rutangis netu
Skrevet

Fin han ja! Det er også... glemte navnet!

Men DET er Richard Gere også! Mmmmmm...

Gjest ut me'n
Skrevet

Han har noe over seg. Men han virker rimelig halvsur og kranglete..litt psyko liksom.

Sikkert ikke no grei å våkne opp med om morran.

Gjest fløteskvetten
Skrevet

Han er bare fløtepus..ikkeno mann.

Skrevet

Nei, han er ok, men ikke noe jeg hadde siklet på, eller snudd meg to ganger etter, men han har et eller annet sjarmerende i øynene.

Basta.

Ja, disse øynene, du!

Til å smelte fullstendig av.

Skrevet

Hvis det er han ene dommeren i Idol som jeg tror du mener så synes jeg homsefaktoren er for stor til at han kan havne i kategorien takans, Kåre derimot, kunne jeg absoulutt vurdert:)

Og han har kunne jeg godt ha tatt (også en reality stjerne da..)

Han har jo alt, kropp, sjarme you name it!

I tillegg er han macho!

http://www.ryansutter.com/_know/model.php

Skrevet

Og han har kunne jeg godt ha tatt (også en reality stjerne da..)

Han har jo alt, kropp, sjarme you name it!

I tillegg er han macho!

http://www.ryansutter.com/_know/model.php

*SIKLE* !!!!

Fulgte med på ungkaren da han var med - og jaggu må han være en av de herligste menn som finnes!

Skrevet

Næsj, altfor glatt.

Skrevet

*SIKLE* !!!!

Fulgte med på ungkaren da han var med - og jaggu må han være en av de herligste menn som finnes!

Ja, han er jo helt nydelig.. Så et sted noen bilder av han på brannstasjonen i bar overkropp. fy f...!!!

Skrevet

Næsj, ikke han heller. For glatt. Ikke røff nok.

Skjønner hva du mener med at han ikke er røff nok faktisk. Men han i Akutten er ikke noe røffere syntes jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...