Gjest mij Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Ja, han er jo helt nydelig.. Så et sted noen bilder av han på brannstasjonen i bar overkropp. fy f...!!! Det aller deiligste ved ham er kanskje at han virker så utrolig ubemerket av at han er så nydelig.. *sukk* Men samboeren min er fin han og, da!! :-) 0 Siter
Gjest malun Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Han her, derimot! http://www.nbc.com/ER/bios/Goran_Visnjic.html Spiller Dr.Luka i Akutten. *sikle* Jømmi! 0 Siter
serendipity Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Det aller deiligste ved ham er kanskje at han virker så utrolig ubemerket av at han er så nydelig.. *sukk* Men samboeren min er fin han og, da!! :-) Min også ;-) Men han ser HELT annerledes ut. 0 Siter
amber sun Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Han er davel ikke noe mindre glatt... Og hvordan kunne jeg glemme Mads Mikkelsen. Rå som faen, skikkelig sexy ... *sikle enda mer* 0 Siter
serendipity Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Næsj, ikke han heller. For glatt. Ikke røff nok. Å herregud!! hvordan kunne jeg glemme James Denton (rørleggeren i fruene) HAN er hot han !! 0 Siter
amber sun Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Å herregud!! hvordan kunne jeg glemme James Denton (rørleggeren i fruene) HAN er hot han !! Åja...._der_ er jeg enig med deg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.