Gå til innhold

Hvem tror dere blir årets Idol?

Anbefalte innlegg

Gjest falturiltura
Skrevet

Skal vi tippe?

Jeg tipper foreløpig hun mørke Jorun Stiandsen fra Vennesla eller han der lille søte sørlendingen (opprinnelig fra Chile...tror jeg)

Skrevet

Erik heter han sørlendingen fra Chile.

Enig med deg, jorunn er en kjempe artig og flink jente.

Ellers synes jeg han ene med DET store smile og DE hvite tennene og langt blondt hår er bare nyydelig. Men han så vi ikke så mye til idag.

Gjest falturiltura
Skrevet

Erik heter han sørlendingen fra Chile.

Enig med deg, jorunn er en kjempe artig og flink jente.

Ellers synes jeg han ene med DET store smile og DE hvite tennene og langt blondt hår er bare nyydelig. Men han så vi ikke så mye til idag.

Synes han virket litt blåst jeg...., men det er jo ikke så mye vi har fått sett han da..

Men var ikke Erik han fra Stavanger da? Mener å huske at han fra Chile hadde utelandsk navn.Jaja, samme kan det være....

Skrevet

Alejandro kanskje? Han som var litt rund i ansiktet? Jeg syns han var kjempesøt ihvertfall, i tillegg til at han sang bra. Også likte jeg hun jenta med rød t-skjorte utenpå hvit genser, vet ikke hva hun heter...

Skrevet

Synes han virket litt blåst jeg...., men det er jo ikke så mye vi har fått sett han da..

Men var ikke Erik han fra Stavanger da? Mener å huske at han fra Chile hadde utelandsk navn.Jaja, samme kan det være....

Alejandro du mente?

Gjest falturiltura
Skrevet

Alejandro du mente?

Ja sikkert han. Hadde hele familien med på audition. Var så søte atte. Og så sang han så fint.Og jeg er vel et eksempel på at det ikke bare er fjortiser som følger med på Idol....Kremt...får rare blikk av jevnaldrene (30+) når jeg snakker om idol.....

Skrevet

Ja sikkert han. Hadde hele familien med på audition. Var så søte atte. Og så sang han så fint.Og jeg er vel et eksempel på at det ikke bare er fjortiser som følger med på Idol....Kremt...får rare blikk av jevnaldrene (30+) når jeg snakker om idol.....

Jeg er 33 og var til og med på idolkonsert i sommer.

Gjest falturiltura
Skrevet

Jeg er 33 og var til og med på idolkonsert i sommer.

Det var godt å høre. Følte meg helt alene blant de som jeg vanker med.... og barna synes jo at vi er litt kule da.

Skrevet

Og jeg er 34, så...

;-)

fei1365380229
Skrevet

David og kompisen hans er mine favoritter :o)

Gjest Idolfan
Skrevet

Jeg er nesten tjue år eldre enn deg, og synes Idol er artig jeg også!

Gjest Majalla
Skrevet

Idol er full av overraskelser. tror de du nevner kommer til å nå langt, men ikke nødvendigvis til topps.

Gjest HeidiKlum
Skrevet

Av erfaring vet vi allerede hvem som vinner.Det blir en mann, som har et navn som begyner på K, han synger rent,har blå øyne, han skarrer, han er rundbrenner, han kan spille gitar han er harry og han har høyt hårfeste! Dette er nok årets vinner oxo.

Skrevet

Mine favoritter er Trung sine kompiser og Thomas fra Bergen.

Hilsen bergenseren

Gjest alive&kicking
Skrevet

Husker ikke hva han heter men han som sang in love with 2 angels.

Han har mye potensiale i stemmen sin.

Ellers tror jeg hun der jenta som er så artig, som sa faren bare kunne selge butikken sin.

Gjest lurer jeg på ja
Skrevet

Mine favoritter er Trung sine kompiser og Thomas fra Bergen.

Hilsen bergenseren

Hvorfor er de fra bergen alltid så opptatt av å påpeke at de er fra Bergen, si at Bergen er best og lignende? Det er ingen fra andre byer som holder på sånn. Jeg synes det er teit. Har du noen teorier om dette?

Gjest fløyen
Skrevet

Hvorfor er de fra bergen alltid så opptatt av å påpeke at de er fra Bergen, si at Bergen er best og lignende? Det er ingen fra andre byer som holder på sånn. Jeg synes det er teit. Har du noen teorier om dette?

mulig at de bare er sånn, det er del av DNA hos dem.

Skrevet

Jeg er 32, mannen min 34 - og vi er helt hekta. Det samme er store deler av venninnegjengen. ;o)

Skrevet

Det ligger i bergensernes natur. Vi blir opplært til dette på lik linje med alt annet man lærer seg når man vokser opp. Man skal være stolt av hvor man kommer fra.

Skrevet

Jeg synes ikke jeg har hørt nok av de enkelte enda til å uttale meg om det. Enig med deg i at Jorun sang bra. Fin utstråling har hun også:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...