Gå til innhold

Hvem tror dere blir årets Idol?

Anbefalte innlegg

Gjest lurer jeg på ja
Skrevet

Det ligger i bergensernes natur. Vi blir opplært til dette på lik linje med alt annet man lærer seg når man vokser opp. Man skal være stolt av hvor man kommer fra.

Hvorfor det, egentlig?

Synes Bergensere generelt har en hig til å opphøye seg selv over andre, og jeg synes dette er usmakelig. Faller det dere aldri inn at dere er mennesker på lik linje med andre, og at det ikke er om å gjøre å være best? (MErk: Dette er ikke rettet mot deg personlig.)

Skrevet

Hvorfor det, egentlig?

Synes Bergensere generelt har en hig til å opphøye seg selv over andre, og jeg synes dette er usmakelig. Faller det dere aldri inn at dere er mennesker på lik linje med andre, og at det ikke er om å gjøre å være best? (MErk: Dette er ikke rettet mot deg personlig.)

Tar ikke noe av dette personlig, ikke vær redd ;)

Det er bare måten vår å være på. Har aldri tenkt noe over det. Burde kanskje det, men jeg liker oss sånn som vi er.

Og det ligger jo i menneskets natur å like å være best.

Gjest KariKruskakli.
Skrevet

Jeg er 32, mannen min 34 - og vi er helt hekta. Det samme er store deler av venninnegjengen. ;o)

Jeg ser lite på Tv, men idol MÅ jeg ha med meg.

Dette fortalte datteren min til venninnene sine som lo fælt, for slik var ikke mødrene deres nemlig.

Ja ja, jeg er forøvrig 38 år.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...