Gå til innhold

Farge øyevipper

Anbefalte innlegg

Gjest Vinteren
Skrevet

Har noen prøvd det? Lurer på om det funker fint om ei venninne av meg gjør det på meg, selv om hu aldri har gjort før... Er det vanskelig, liksom?

Skrevet

Det koster ikke mye å gjøre det hos hudpleier om du er skeptisk til å gjøre det hjemme. Et par hundrelapper for bryn og vipper tror jeg:-)

Gjest ellers blir det au
Skrevet

Husk å bruke farge beregnet for øynene da.

Skrevet

Jeg gjorde det hos hudpleier en gang, så ut som jeg hadde to digre blåveiser i flere dager etterpå. Ikke gjør det dagen før et stort selskap eller noe i alle fall!

Gjest Uglemor
Skrevet

Jeg gjør det hos frisøren, hadde aldri turt å gjøre det selv. Vil ikke la noen ukyndige tukle med kjemiske stoffer så nært øyenene mine, nei. Jeg fikk litt inn på øyet engang, og det svir forferdelig! Jeg betaler ca 150,- for å få det gjort hos frisøren.

Skrevet

Det er panuts å gjøre det selv. Kjøp den som heter Depend, kjøp brunsvart (svart kan bli for hardt på noen). Det følger med en mascara børste som du tar på akkurat som marcare. Det følger også med sånne du kan legge under øynene, men de bruker ikke jeg da jeg tar bort det jeg griser med en gang. En pakke holder til minst 5 farginger av bryn og vipper og koster rundt 100-lapp. Om du napper brynene (som ALLE burde gjøre) så farg FØR du napper!!!

Skrevet

Det er panuts å gjøre det selv. Kjøp den som heter Depend, kjøp brunsvart (svart kan bli for hardt på noen). Det følger med en mascara børste som du tar på akkurat som marcare. Det følger også med sånne du kan legge under øynene, men de bruker ikke jeg da jeg tar bort det jeg griser med en gang. En pakke holder til minst 5 farginger av bryn og vipper og koster rundt 100-lapp. Om du napper brynene (som ALLE burde gjøre) så farg FØR du napper!!!

Mente "peanuts" ;-)

Skrevet

Det er ikke vanskelig. Mannen min gjør det på meg :-) Jeg blander blandingen selv, og har på lebepomade (rosebudsalve) under øynene, og fester papir der, for å ikke bli sort utover huden. Og så kommer han og kladder på. Går kjempefint. Bruk en q-tips til å ta vekk det som kommer utenfor straks etter påføring. Lykke til!

Skrevet

Det er ikke vanskelig. Mannen min gjør det på meg :-) Jeg blander blandingen selv, og har på lebepomade (rosebudsalve) under øynene, og fester papir der, for å ikke bli sort utover huden. Og så kommer han og kladder på. Går kjempefint. Bruk en q-tips til å ta vekk det som kommer utenfor straks etter påføring. Lykke til!

Jeg bruker den som heter colokrem.

Skrevet

Jeg gjør det hos frisøren, hadde aldri turt å gjøre det selv. Vil ikke la noen ukyndige tukle med kjemiske stoffer så nært øyenene mine, nei. Jeg fikk litt inn på øyet engang, og det svir forferdelig! Jeg betaler ca 150,- for å få det gjort hos frisøren.

Jeg fikk det inn på øyet sist jeg gjorde det hos frisøren.

Det svei noe inn i gamperæva, ja! Jeg sa noe sånt som at jeg hadde kommet til senterets torturavdeling da jeg stod og prøvde å tørke/skylle bort det verste.

(Dama tok kritikken med humør, da.)

Jeg har aldri prøvd det selv (synes det er så pass billig å få gjort det hos frisør eller hudpleie).

En annen ting er forresten at jeg har så pass mørke vipper at jeg har funnet ut at det ikke gir noen særlig effekt. Vurderer å kutte det ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...