Gå til innhold

Er IDOL bare et utdritningsprogram?

Anbefalte innlegg

Gjest Majalla
Skrevet

så på IDOl i går og ble ganske lei meg da de skulle avgjøre hvem av de 100 som gikk videre og trakk frem en gutt i rekken som skulle tre frem og høre at han var den eneste som ikke gikk videre.

Skjønner at underholdningsbransjen er tøff, men kan man ikke gjøre dette mere skånsomt?. De andre som falt ut var iallefall ikke alene i sin gruppe.

Er deltakerne godt nok forberedet på slike ting?

hva synes dere?

Skrevet

De som er med har vel sett på Idol noen ganger og vet hva det går ut på?

Skrevet

Vel, idol har jo gått to ganger før så de fleste vet vel hva dette programmet går ut på og medbringer. Derfor tror jeg de fleste er forberedt på at sånt kan skje.

Skrevet

Tja, er jo dét folk snakker om. Men at det fokuseres så mye på dommerne, og hvem som klarer å slenge ut de slemmeste kommentarene, det synes jeg er litt vel spekulativt.

Men ser på det likevel, da.. :-)

Skrevet

En ting er hva vi ser og oppfatter. En annen ting er at deltakerne i utgangspunktet er forberedt på dette på forhånd siden det er en del av gamet. Så i grunn er det ingen overraskelse, selv om de som ikke kommer videre blir skuffet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...