Gå til innhold

sterk hodepine i ca 1 år

Anbefalte innlegg

Gjest (Anonymous)

Jeg er en mann på 29 år som fikk noe som lignet på delirium tremens for ca 4 år siden. Jeg fikk en vedvarende psykose etterpå som varte i ca 1 år. Når jeg hadde denne psykosen så hadde jeg kontinuerlig svært vondt i hodet. Jeg tok CT av hodet, men dem fant ikke noe galt der. Dessuten hadde jeg mange spesielle smaker deriblant metallsmak mye. kan legen svare meg på om denne hodepinen har tatt skade på hjernen. legger til at jeg ikke har smakt alkohol etter dette. Hva skjer om jeg drikker to halvlitere øl i dag?? Blir hjernen min ødelagt?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/17303-sterk-hodepine-i-ca-1-%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rolf Salvesen, spesialist i nevrologi

Kjære anonymous !

Hvis du hadde delirium tremens, vil jeg nok advare mot to halvlitere - det er svært sannsynlig at det da vel kan bli to til og at hjernen i så fall kan ta skade. Alkohol er den mest utbredte nervegift her i vestlige land. Det er nok også godt mulig at du vil få hodepineproblemet tilbake hvis du gjenopptar alkoholbruken.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...