Gjest Tussi-jente20 Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Jeg er plaget med mye angst og uro, men hvorfor? Føler meg veldig teit ig unormal, siden jeg plutselig bare kan få denne uroen nedover meg. Uroen er en slags klumpi magen/brystet,og gjør at jeg vil skade meg selv. Er veldig plaget med selvskading, og tenker på det hele tiden. Akkurat nå sitter jeg på datarommet på avd. jeg er innlagt og ,å ha følge fordi de er redde på hva jeg skal finne på. Jeg får panikk jeg da, uroen blir enda større....for alt jeg ønsker nå er å selvskade....da blir ting mye bedre og roligere igjen. Hvorfor er det sån? kan uroligheten ha noen sammenheng med diagnosen min å gjøre, Nils Håvard? (Er emosjonell ustabil). Jeg lurer på hvorfor denne uroligheten plutselig bare kan komme i tide og utider..... Er iallefall veldig slitsomt. Og er det noen her som har slitt med selvskading men kommet over det? I såfall, hvordan klarte dere å komme over det? Hva gjorde dere??? Trenger virkelig hjelp. Håper noen kan svare.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/173030-hvorfor-all-denne-uroen-nhd/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.