Gjest hvor får jeg kjøpt Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Hvor får jeg kjøpt fastelavnsris da? Pleier jo å være alle steder, men i år har jeg ikke sett det til salgs. Bor i nærheten av Manglerud. Trodde også de pleide lage i barnehagen til å ta med seg hjem, men neida. Det er da denne søndagen, er det ikke? 0 Siter
laban Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Det er denne søndagen, ja. Det er litt tilfeldig hvor de selges - vanligvis ville du få tak i et ris på enten Bryn- eller Manglerudsenteret. 0 Siter
Gyda Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Det er denne søndagen, ja. Det er litt tilfeldig hvor de selges - vanligvis ville du få tak i et ris på enten Bryn- eller Manglerudsenteret. Og på Tveitasenteret. Der har Sanitetsforeninga stått i alle år. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Og på Tveitasenteret. Der har Sanitetsforeninga stått i alle år. Så dem på Stortorvet igår, kostet 49kr. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.