Gå til innhold

Er det angst?


stillheten

Anbefalte innlegg

Jeg forstår ikke hva som har skjedd med meg. Var litt urolig før også men nå er jeg ofte redd. Redd for hva.....vet jeg ikke. Gruer meg for alt, og særlig og gå til behandleren min. Blir kvalm, bare gråter, urolig i beina og vil bare flykte. Jeg vil flykte langt vekk.

Har mann og barn som er enestående og har vært det i alle disse årene som jeg har slitt. Jeg er glad i dem men det er liksom ikke nok. Føler jeg vil vekk. Tanker om selvmord kommer oftere enn før, men det er jo ikke det jeg egentlig vil. Tar stadig for mye tabletter og vet ikke hvorfor jeg gjør det.

Har fått Sobril 25 mg av legen men syntes ikke det hjelper stort. Noen som har råd til en fortvilet sjel som kjemper mot seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest angstdamen

Jeg kan anbefale psykomotorisk behandlig, meditasjon, yoga, tai chi og fysisk aktivitet som f.eks. en gåtur eller løpetur. Alt dette virker beroligende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan anbefale psykomotorisk behandlig, meditasjon, yoga, tai chi og fysisk aktivitet som f.eks. en gåtur eller løpetur. Alt dette virker beroligende.

Tai chi kan jeg anbefale på det varmeste. Det synes jeg var veldig bra da jeg prøvde det på Finnskogtoppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 27_Maijka

Når jeg har angst, noe som heldigvis ikke er så ofte, så bruker jeg mine siste krefter på å "ta meg selv i nakken." Ikke vondt ment, men av og til er det lurt å sette ting i perspektiv!

Har du jobb, eller interesser? Håper det, for det er alfa omega for meg i allefall - jeg hadde ALDRI klart å levd et annet liv enn det jeg har per i dag. Selvfølgelig kunne jeg vært foruten endel plager, men det kunne da også vært værre enn dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...