Gå til innhold

Jobbe for mye

Anbefalte innlegg

Gjest arbeideren
Skrevet

Jeg jobber mye ekstra, og jeg er nødt til det for å få det til å gå rundt. I dag sitter jeg på jobb og er så trøtt at jeg holder på å begynne å grine. Synes ordentlig synd på meg selv, ville bare få det ut.

Skrevet

Vet hvordan du har det. Har du mulighet for å slappe av etter jobb? God helg iallefall.

Gjest arbeideren
Skrevet

Vet hvordan du har det. Har du mulighet for å slappe av etter jobb? God helg iallefall.

Jeg jobber i hele dag (24 timers vakt, men har sovet noen timer i natt), og kommer ikke hjem før ca klokken ti i kveld. Da kan jeg slappe av, og sove lenge i morgen for så å gå på jobb i morgen kveld. Siden blir det en hel arbeidsuke som vanlig.

Gjest levelenge
Skrevet

Jeg jobber i hele dag (24 timers vakt, men har sovet noen timer i natt), og kommer ikke hjem før ca klokken ti i kveld. Da kan jeg slappe av, og sove lenge i morgen for så å gå på jobb i morgen kveld. Siden blir det en hel arbeidsuke som vanlig.

Høres ikke bra ut med så stor arbeidsmengde.. hva slags jobb har du? siden du har så lange økter..

Gjest arbeideren
Skrevet

Høres ikke bra ut med så stor arbeidsmengde.. hva slags jobb har du? siden du har så lange økter..

Jeg jobber som ekstravakt innenfor helsevesenet og grunnet sykdom er jeg beordret på dobbelvakt nå. Det er stille og rolig og ikke mye å gjøre, først og fremst å være tilstede. I tillegg har jeg full jobb i hverdagene, og derfor var jeg litt lei av dette for en time siden. Etter en god kopp kaffe og en spennende kriminalroman som jeg har holdt på med ser det mye lysere ut.

Gjest gjorde også det
Skrevet

Kjenner meg igjen. Jobbet utrolig mye i sommer, samt ekstravakter hver helg i 6 mnd. Til sist ble det stopp, orket ikke mer.. Men vi trengte (trenger) pengene, så jeg følte at jeg måtte. Men man må også tenke på seg selv, og ha noen dager fri.

Gjest gjorde også det
Skrevet

Jeg jobber som ekstravakt innenfor helsevesenet og grunnet sykdom er jeg beordret på dobbelvakt nå. Det er stille og rolig og ikke mye å gjøre, først og fremst å være tilstede. I tillegg har jeg full jobb i hverdagene, og derfor var jeg litt lei av dette for en time siden. Etter en god kopp kaffe og en spennende kriminalroman som jeg har holdt på med ser det mye lysere ut.

Så får du god lønn, tenk på det... Ha pauser innimellom, og slapp godt av i kveld!:)

Skrevet

Bra at det er rolig der iallefall. I den jobben jeg hadde sist var det et helvete å ta ekstra vakter. Fullt kjør hele tida.

Gjest gjorde også det
Skrevet

Bra at det er rolig der iallefall. I den jobben jeg hadde sist var det et helvete å ta ekstra vakter. Fullt kjør hele tida.

I min jobb også; ingen pauser.

Gjest arbeideren
Skrevet

Det stedet jeg jobber på nå er rolig og koselig. Hadde hvilende nattevakt og kunne sove til kl. åtte, det er bare å lage mat, se på tv, finne frem kveldskos o.l. Hjelpe til ved kveldsstell, eller stå der og forklare hvordan det gjøres.

Gjest arbeideren
Skrevet

Så får du god lønn, tenk på det... Ha pauser innimellom, og slapp godt av i kveld!:)

Jeg har gode pauser, og bør ikke klage. Ble bare så lei før i dag siden jeg hadde lyst å gjøre andre ting. Er kommet over det nå, har stått og kost meg med å lage ordentlig middag. Snart skal vi spise alle sammen, og det er bare koselig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...