elfi Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Må vel innrømme at jeg ikke er så nøye med det. Men heretter skal det bli annerledes. Igår holdt jeg på å betale kr 230 for mye. Summen ble jo så høy at jeg reagerte straks og bad damen se over. Jo,da det hadde kommet med et ekstrabeløp. Frimerker ! (jo, det er post i butikk ) Se over, folkens ! 0 Siter
Åsemor Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Ser sjelden over, men gjorde det i dag. Brunosten min kosta 40 kr! Trodde ikke det var så dyrt, men jeg gidder igrunn aldri å se på prisen på noe særlig... 0 Siter
Gjest av og til Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Jeg ser over av og til. Irriterende på kiwi når man trekker trumf kortet og så kommer det ikke med alikevel... Hvorfor har man kort da? 0 Siter
Åsemor Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Jeg ser over av og til. Irriterende på kiwi når man trekker trumf kortet og så kommer det ikke med alikevel... Hvorfor har man kort da? På www.trumf.no kan du registrere kontonr ditt, sånn at du får trumf-poeng hver gang du betaler med bankkort. 0 Siter
Gjest av og til Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 På www.trumf.no kan du registrere kontonr ditt, sånn at du får trumf-poeng hver gang du betaler med bankkort. Har det, men betaler helst kontant. 0 Siter
Kvinna Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Ja! Synes jeg ganske ofte opplever at prisen på varen og prisen kassa gir på ean-koden ikke stemmer. Eller så glemmer ekspeditøren å trekke fra rabatter. Som oftest har jeg betalt for mye når noe er feil.(Sier i fra hvis jeg har betalt alt for lite også, da...) Sist det skjedde var på KapAhl. Betalte ca 200 for mye for bukse og genser. Måtte krangle for å få igjen pengene. Skjønner jo at butikken vil ha høyest pris, men at kunden skal "skjønne" dette når prislappen på produktet sier 50 kroner mindre, er før drøyt. 0 Siter
Gyda Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Aldri. Ber dem kaste kvitteringa når jeg handler i matbutikken. Men burde sikkert gjort det. 0 Siter
elfi Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Skrevet 5. februar 2005 Ja! Synes jeg ganske ofte opplever at prisen på varen og prisen kassa gir på ean-koden ikke stemmer. Eller så glemmer ekspeditøren å trekke fra rabatter. Som oftest har jeg betalt for mye når noe er feil.(Sier i fra hvis jeg har betalt alt for lite også, da...) Sist det skjedde var på KapAhl. Betalte ca 200 for mye for bukse og genser. Måtte krangle for å få igjen pengene. Skjønner jo at butikken vil ha høyest pris, men at kunden skal "skjønne" dette når prislappen på produktet sier 50 kroner mindre, er før drøyt. Vi må nok passepå litt, ja. 0 Siter
Zarine Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Ser sjelden over, men gjorde det i dag. Brunosten min kosta 40 kr! Trodde ikke det var så dyrt, men jeg gidder igrunn aldri å se på prisen på noe særlig... Førti kroner - da kjøpte du ikkje geitost. Det er mykje dyrare. Men best... At det skal koste så mykje for litt kokt mjølk!! 0 Siter
Åsemor Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Førti kroner - da kjøpte du ikkje geitost. Det er mykje dyrare. Men best... At det skal koste så mykje for litt kokt mjølk!! Nei, jeg har ikke kjøpt noe geitost. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Jeg sjekker kvitteringen dersom prisen blir høyere enn jeg hadde trodd. 0 Siter
Gjest rutangis netu Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Jeg regner alltid grovt sammen i hodet etterhvert som jeg putter i handlevognen. Blir sluttsummen vesentlig over dette så sjekker jeg kvitteringa før jeg forlater butikken. Det jeg har funnet feil på, er spesialtibud. Plakater i butikken stemmer ikke overens med det som ligger inne i data'n og som kommer opp i kassa. Kan mistenke dem for å lure oss med vilje. De gangene det har skjedd tar jeg kontakt med dama i kasse og forkynner høylytt om det jeg har oppdaget, så andre kunder blir advart. Irriterer meg over at en får så lite service, og aldri noe ekstra rabatt eller på kjøpet, på steder en legger igjen titusener hvert år, så det gleder meg litt faktisk. hehe... Barnslig, men sant! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Neei, men jeg burde nok gjøre det... 0 Siter
Jentungen1365380808 Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Kommer an på hvor jeg handler og hvem som sitter i kassen. Hvis det er en "nybegynner" som roter mye og tydelig ikke har kontroll, sjekker jeg. Og hvis summen blir mye høyere enn det jeg har regnet ut på forhånd (legger alltid sammen i hodet mens jeg handler, en vane fra tida som fattig student og seinere arbeidsledig... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.