Gjest Annine Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Hvem gikk videre? Er det et nettsted jeg kan se det? Hvordan gikk det med hun samejenta? 0 Siter
Åsemor Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Ulogisk og rart, men om du går til www.tv2.no/idol og trykker på "disse gikk videre", så får du det opp. 0 Siter
Gemini Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Ulogisk og rart, men om du går til www.tv2.no/idol og trykker på "disse gikk videre", så får du det opp. Ja, hvem skulle kunne tro det? ;-) Slemme jenter... 0 Siter
Gjest Annine Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Ulogisk og rart, men om du går til www.tv2.no/idol og trykker på "disse gikk videre", så får du det opp. Hvor er denne "disse gikk videre" ? Jeg finner den ikke. Ja, jeg er grønn på internett. Finner bare bilder av de som gikk videre før, ikke i går. 0 Siter
Åsemor Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Hvor er denne "disse gikk videre" ? Jeg finner den ikke. Ja, jeg er grønn på internett. Finner bare bilder av de som gikk videre før, ikke i går. Skrivefeil fra meg. "Videre fra Oslo" er overskriften. Men ved nærmere ettersyn ser det ikke ut som det var det jeg trodde allikevel, det var de som gikk videre fra audition i Oslo. Så da vet jeg sannelig ikke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.