Gjest koja Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Har kjøpt seng (verdens beste) til over 20.000 kr. Har hatt den en uke og har aldri før vært så støl i kroppen. Er det tilvenningstid eller? 0 Siter
Kvinna Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Hehe...håper det går seg til da - det var en DYR seng! Vi kjøpte ny madrass forrige uke (tempur). De to første dagene var jeg litt mer støl enn vanlig, etter det har vi ikke merket noe annet enn at vi sover bedre enn før... Men når vi er på ferie og sånn, rekker jeg sjelden å venne meg til senga i løpet av en uke. Så - kommer vel litt an på - hvor lang tid det tar. Håper det årner seg da! 0 Siter
Gjest tempo dulo Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Hehe...håper det går seg til da - det var en DYR seng! Vi kjøpte ny madrass forrige uke (tempur). De to første dagene var jeg litt mer støl enn vanlig, etter det har vi ikke merket noe annet enn at vi sover bedre enn før... Men når vi er på ferie og sånn, rekker jeg sjelden å venne meg til senga i løpet av en uke. Så - kommer vel litt an på - hvor lang tid det tar. Håper det årner seg da! Tempur er vanvittig deilig. Madrassen føles litt hard, men den "legger seg" etter kroppen og man sover roligere på den. Har ikke råd for øyeblikket til å kjøpe en selv, men har prøvd og den kan anbefales. 0 Siter
Excelsion Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Når vi kjøpte ny seng, så fikk vi beskjed om å gi den 1-2 måneder. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.