Gå til innhold

Hvor lang tid tar det å venne seg til ny seng?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt seng (verdens beste) til over 20.000 kr. Har hatt den en uke og har aldri før vært så støl i kroppen. Er det tilvenningstid eller?

Skrevet

Hehe...håper det går seg til da - det var en DYR seng!

Vi kjøpte ny madrass forrige uke (tempur). De to første dagene var jeg litt mer støl enn vanlig, etter det har vi ikke merket noe annet enn at vi sover bedre enn før...

Men når vi er på ferie og sånn, rekker jeg sjelden å venne meg til senga i løpet av en uke. Så - kommer vel litt an på - hvor lang tid det tar.

Håper det årner seg da!

Gjest tempo dulo
Skrevet

Hehe...håper det går seg til da - det var en DYR seng!

Vi kjøpte ny madrass forrige uke (tempur). De to første dagene var jeg litt mer støl enn vanlig, etter det har vi ikke merket noe annet enn at vi sover bedre enn før...

Men når vi er på ferie og sånn, rekker jeg sjelden å venne meg til senga i løpet av en uke. Så - kommer vel litt an på - hvor lang tid det tar.

Håper det årner seg da!

Tempur er vanvittig deilig. Madrassen føles litt hard, men den "legger seg" etter kroppen og man sover roligere på den.

Har ikke råd for øyeblikket til å kjøpe en selv, men har prøvd og den kan anbefales.

Skrevet

Når vi kjøpte ny seng, så fikk vi beskjed om å gi den 1-2 måneder.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...