Gå til innhold

Hvorfor snakker Astrid Anker-Hansen fransk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns hun alltid må si et eller annet på fransk. Hvorfor gjør hun det? Hva slags forhold har hun\de egentlig til det? Synes bare det virkelig teit.

Skrevet

Det er vel hennes måte å være snobbete på. Fransk blir jo ofte sett på som et sossespråk. Noe annet om hun hadde snakket nederlandsk

Skrevet

Det er vel hennes måte å være snobbete på. Fransk blir jo ofte sett på som et sossespråk. Noe annet om hun hadde snakket nederlandsk

Hvorfor hadde det vært annerledes? Men er det noen spesiell grunn til at hun alltid skal snakke fransk i serien? De er jo ikke franske mener jeg.

Gjest papirtiger
Skrevet

Hvorfor hadde det vært annerledes? Men er det noen spesiell grunn til at hun alltid skal snakke fransk i serien? De er jo ikke franske mener jeg.

Som Timari sa, det er for å virke sossete.

Skrevet

Som Timari sa, det er for å virke sossete.

Så teit..

Skrevet

Vel de har jo et feriested på den franske Riveria. Å snakke Fransk er mer staus enn å snakke Nederlansk. Ikke at jeg mener at det bør være slik....

Skrevet

Ohlala, mon dieu...

Trur det er et forsøk på å gi dama et anstrøk av "klasse"...

Har aldri fått med meg at de har noen frankriGetilknytning...men så er det vel ca 900 episoder jeg ikke har sett også da... ;-)

Skrevet

Så teit..

Er i alle fall ikke for noen status jeg prøver å lære gresk... hehe

Skrevet

I tillegg til det de andre sier - hun kan jo faktisk fransk, så da tenkte de kanskje å utnytte dette.

Ser forøvrig IKKE på Cæsar...! :-)

Gjest keilimo
Skrevet

Hennes avdøde mann i virkeligheten er fransk og de hadde bolig i frankrike. Sikkert her det kommer inn.

Skrevet

Er i alle fall ikke for noen status jeg prøver å lære gresk... hehe

Hehe Gemini *xelao*

Skrevet

Hennes avdøde mann i virkeligheten er fransk og de hadde bolig i frankrike. Sikkert her det kommer inn.

Ja men dét har ikke noe med Astrid som rollefigur å gjøre!

Skrevet

Hehe Gemini *xelao*

*gelao* skulle det stå, men glem det: *ler*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...