Moraki Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Syns hun alltid må si et eller annet på fransk. Hvorfor gjør hun det? Hva slags forhold har hun\de egentlig til det? Synes bare det virkelig teit. 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Det er vel hennes måte å være snobbete på. Fransk blir jo ofte sett på som et sossespråk. Noe annet om hun hadde snakket nederlandsk 0 Siter
Moraki Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Skrevet 5. februar 2005 Det er vel hennes måte å være snobbete på. Fransk blir jo ofte sett på som et sossespråk. Noe annet om hun hadde snakket nederlandsk Hvorfor hadde det vært annerledes? Men er det noen spesiell grunn til at hun alltid skal snakke fransk i serien? De er jo ikke franske mener jeg. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Hvorfor hadde det vært annerledes? Men er det noen spesiell grunn til at hun alltid skal snakke fransk i serien? De er jo ikke franske mener jeg. Som Timari sa, det er for å virke sossete. 0 Siter
Moraki Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Skrevet 5. februar 2005 Som Timari sa, det er for å virke sossete. Så teit.. 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Hvorfor hadde det vært annerledes? Men er det noen spesiell grunn til at hun alltid skal snakke fransk i serien? De er jo ikke franske mener jeg. Vel de har jo et feriested på den franske Riveria. Å snakke Fransk er mer staus enn å snakke Nederlansk. Ikke at jeg mener at det bør være slik.... 0 Siter
Kvinna Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Ohlala, mon dieu... Trur det er et forsøk på å gi dama et anstrøk av "klasse"... Har aldri fått med meg at de har noen frankriGetilknytning...men så er det vel ca 900 episoder jeg ikke har sett også da... ;-) 0 Siter
Gemini Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Så teit.. Er i alle fall ikke for noen status jeg prøver å lære gresk... hehe 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Så teit.. Det er nok også meningen 0 Siter
Gjest mij Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 I tillegg til det de andre sier - hun kan jo faktisk fransk, så da tenkte de kanskje å utnytte dette. Ser forøvrig IKKE på Cæsar...! :-) 0 Siter
Gjest keilimo Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Hennes avdøde mann i virkeligheten er fransk og de hadde bolig i frankrike. Sikkert her det kommer inn. 0 Siter
Moraki Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Skrevet 5. februar 2005 Er i alle fall ikke for noen status jeg prøver å lære gresk... hehe Hehe Gemini *xelao* 0 Siter
Moraki Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Skrevet 5. februar 2005 Hennes avdøde mann i virkeligheten er fransk og de hadde bolig i frankrike. Sikkert her det kommer inn. Ja men dét har ikke noe med Astrid som rollefigur å gjøre! 0 Siter
Moraki Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Skrevet 5. februar 2005 Hehe Gemini *xelao* *gelao* skulle det stå, men glem det: *ler* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.