Gjest ut i kveld, eller slappe av hjemme? Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Fikk invitasjon i dag, og hadde tenkt å slappe av hjemme. Vil gjerne gå i bursdagen, men er trøtt... Var ute i går, så det er ganske typisk: går ut et par ganger i året.. (har små barn). Så jeg tror ikke jeg orker festing og bytur i kveld, men så får jeg litt dårlig samvittighet for ikke å komme.. Er jo bare hjemme. Hva hadde du gjort? Jeg tror nok at jeg blir hjemme, men... Å, jeg er helt umulig. Klarer ikke slike valg. Tenker og grubler. 0 Siter
amber sun Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Hvilket forhold har du til den som har bursdag, da? Ellers må jeg jo si at det var lovlig sent å komme med invitasjon samme dagen! 0 Siter
Gjest ut i kveld, eller slappe av hjemme? Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Hvilket forhold har du til den som har bursdag, da? Ellers må jeg jo si at det var lovlig sent å komme med invitasjon samme dagen! Vi er venner (ikke så nære enda, egentlig). Hun sendte sms tidligere i uken, men mobilen min virker ikke... Har lyst til å gå, men har også lyst til å slappe av hjemme. 0 Siter
Velouria Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Hopp i badekaret med ett glass vin eller en øl. Festen kommer til å bli kjempebra siden den kommer litt brått på. De man ikke planlegger i lang tid blir ofte de morsomste! 0 Siter
Elisabeth1365380359 Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Ta en liten tur dit. Du trenger ikke å bli så lenge. 0 Siter
Gjest ut i kveld, eller slappe av hjemme? Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Ta en liten tur dit. Du trenger ikke å bli så lenge. De skal være hjemme en kort stund, så ut på restautant, så nattklubb.... 0 Siter
Gjest ut i kveld, eller slappe av hjemme? Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Hopp i badekaret med ett glass vin eller en øl. Festen kommer til å bli kjempebra siden den kommer litt brått på. De man ikke planlegger i lang tid blir ofte de morsomste! Skal på jobb i morgen om dagen, så kan ikke drikke så mye i så fall.. 0 Siter
MsSophie Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Jeg hadde hvertfall ikke fått dårlig samvittighet når invitasjonen kommer samme dagen.... 0 Siter
Gjest ut i kveld, eller slappe av hjemme? Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Jeg hadde hvertfall ikke fått dårlig samvittighet når invitasjonen kommer samme dagen.... Hei! Hun sendte sms tidligere i uken, men mobilen min virker ikke. Så derfor fikk jeg spørsmål først i dag. Hun kunne jo ringt... Tror nok jeg blir hjemme, men.... 0 Siter
Gjest ut i kveld, eller slappe av hjemme? Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Ok, blir hjemme.... 0 Siter
amber sun Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Vi er venner (ikke så nære enda, egentlig). Hun sendte sms tidligere i uken, men mobilen min virker ikke... Har lyst til å gå, men har også lyst til å slappe av hjemme. da hadde jeg blitt hjemme. Hvis hun sendte sms, og ikke fikk svar fra deg pga. at mobilen ikke virket, burde hun ringt deg i tillegg for å høre om du hadde fått meldingen. Jeg hadde ikke giddet å gå hvis jeg var trett og ville være hjemme, dersom jeg fikk invitasjonen samme dag. Bli hjemme med god samvittighet, du. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Med invitasjon på så kort varsel ville jeg ikke hatt dårlig samvittighet for å bli hjemme. 0 Siter
Gjest ut i kveld, eller slappe av hjemme? Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 da hadde jeg blitt hjemme. Hvis hun sendte sms, og ikke fikk svar fra deg pga. at mobilen ikke virket, burde hun ringt deg i tillegg for å høre om du hadde fått meldingen. Jeg hadde ikke giddet å gå hvis jeg var trett og ville være hjemme, dersom jeg fikk invitasjonen samme dag. Bli hjemme med god samvittighet, du. Takk for svar:) Det var det jeg trengte å høre... 0 Siter
Elisabeth1365380359 Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 De skal være hjemme en kort stund, så ut på restautant, så nattklubb.... Bli med ut å spise! Blir sikkert koselig! Så kan du se an på formen om du vil hjem eller på nattklubb.. 0 Siter
Gjest ut i kveld, eller slappe av hjemme? Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Med invitasjon på så kort varsel ville jeg ikke hatt dårlig samvittighet for å bli hjemme. Takk for svar:) 0 Siter
Gjest ut i kveld, eller slappe av hjemme? Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Bli med ut å spise! Blir sikkert koselig! Så kan du se an på formen om du vil hjem eller på nattklubb.. Det hadde vært kjempekoselig, men jeg blir hjemme. Hadde jeg visst om dette i går hadde jeg nok blitt med. Jeg er så sjelden ute, og så blir det et tiltak å gjøre noe. Så da er det typisk at jeg var ute en tur i går.... 0 Siter
Gjest alive&kicking Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 i og med at du skriver "ut i kveld, eller slappe av hjemme" er det jo helt tydelig at du har mest lyst til å være hjemme, så da er du hjemme vel??? 0 Siter
Gjest dudass Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Jeg gikk ut i går, men var det morro? Nei:o( Det var den dølleste sammenkomsten ever! Heldigvis ringte barnevakten og sa at det var litt "trøbbel" hjemme;o) 0 Siter
Gjest ut i kveld, eller slappe av hjemme? Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Jeg gikk ut i går, men var det morro? Nei:o( Det var den dølleste sammenkomsten ever! Heldigvis ringte barnevakten og sa at det var litt "trøbbel" hjemme;o) Godt å være i fin form i dag også, da! 0 Siter
Gjest ut i kveld, eller slappe av hjemme? Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 i og med at du skriver "ut i kveld, eller slappe av hjemme" er det jo helt tydelig at du har mest lyst til å være hjemme, så da er du hjemme vel??? Du har rett.... Og jeg ble hjemme; var trøtt også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.