Gå til innhold

Hjelp meg å velge...

Gjest ut i kveld, eller slappe av hjemme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk invitasjon i dag, og hadde tenkt å slappe av hjemme. Vil gjerne gå i bursdagen, men er trøtt... Var ute i går, så det er ganske typisk: går ut et par ganger i året.. (har små barn). Så jeg tror ikke jeg orker festing og bytur i kveld, men så får jeg litt dårlig samvittighet for ikke å komme.. Er jo bare hjemme. Hva hadde du gjort? Jeg tror nok at jeg blir hjemme, men... Å, jeg er helt umulig. Klarer ikke slike valg. Tenker og grubler.

Skrevet

Hvilket forhold har du til den som har bursdag, da?

Ellers må jeg jo si at det var lovlig sent å komme med invitasjon samme dagen!

Skrevet

Hvilket forhold har du til den som har bursdag, da?

Ellers må jeg jo si at det var lovlig sent å komme med invitasjon samme dagen!

Vi er venner (ikke så nære enda, egentlig). Hun sendte sms tidligere i uken, men mobilen min virker ikke... Har lyst til å gå, men har også lyst til å slappe av hjemme.

Skrevet

Hopp i badekaret med ett glass vin eller en øl. Festen kommer til å bli kjempebra siden den kommer litt brått på. De man ikke planlegger i lang tid blir ofte de morsomste!

Elisabeth1365380359
Skrevet

Ta en liten tur dit. Du trenger ikke å bli så lenge.

Skrevet

Ta en liten tur dit. Du trenger ikke å bli så lenge.

De skal være hjemme en kort stund, så ut på restautant, så nattklubb....

Skrevet

Hopp i badekaret med ett glass vin eller en øl. Festen kommer til å bli kjempebra siden den kommer litt brått på. De man ikke planlegger i lang tid blir ofte de morsomste!

Skal på jobb i morgen om dagen, så kan ikke drikke så mye i så fall..

Skrevet

Jeg hadde hvertfall ikke fått dårlig samvittighet når invitasjonen kommer samme dagen....

Skrevet

Jeg hadde hvertfall ikke fått dårlig samvittighet når invitasjonen kommer samme dagen....

Hei! Hun sendte sms tidligere i uken, men mobilen min virker ikke. Så derfor fikk jeg spørsmål først i dag. Hun kunne jo ringt... Tror nok jeg blir hjemme, men....

Skrevet

Ok, blir hjemme....

Skrevet

Vi er venner (ikke så nære enda, egentlig). Hun sendte sms tidligere i uken, men mobilen min virker ikke... Har lyst til å gå, men har også lyst til å slappe av hjemme.

da hadde jeg blitt hjemme.

Hvis hun sendte sms, og ikke fikk svar fra deg pga. at mobilen ikke virket, burde hun ringt deg i tillegg for å høre om du hadde fått meldingen.

Jeg hadde ikke giddet å gå hvis jeg var trett og ville være hjemme, dersom jeg fikk invitasjonen samme dag.

Bli hjemme med god samvittighet, du.

Skrevet

Med invitasjon på så kort varsel ville jeg ikke hatt dårlig samvittighet for å bli hjemme.

Skrevet

da hadde jeg blitt hjemme.

Hvis hun sendte sms, og ikke fikk svar fra deg pga. at mobilen ikke virket, burde hun ringt deg i tillegg for å høre om du hadde fått meldingen.

Jeg hadde ikke giddet å gå hvis jeg var trett og ville være hjemme, dersom jeg fikk invitasjonen samme dag.

Bli hjemme med god samvittighet, du.

Takk for svar:) Det var det jeg trengte å høre...

Elisabeth1365380359
Skrevet

De skal være hjemme en kort stund, så ut på restautant, så nattklubb....

Bli med ut å spise! Blir sikkert koselig! Så kan du se an på formen om du vil hjem eller på nattklubb..

Skrevet

Med invitasjon på så kort varsel ville jeg ikke hatt dårlig samvittighet for å bli hjemme.

Takk for svar:)

Skrevet

Bli med ut å spise! Blir sikkert koselig! Så kan du se an på formen om du vil hjem eller på nattklubb..

Det hadde vært kjempekoselig, men jeg blir hjemme. Hadde jeg visst om dette i går hadde jeg nok blitt med. Jeg er så sjelden ute, og så blir det et tiltak å gjøre noe. Så da er det typisk at jeg var ute en tur i går....

Gjest alive&kicking
Skrevet

i og med at du skriver "ut i kveld, eller slappe av hjemme" er det jo helt tydelig at du har mest lyst til å være hjemme, så da er du hjemme vel???

Skrevet

Jeg gikk ut i går, men var det morro? Nei:o(

Det var den dølleste sammenkomsten ever! Heldigvis ringte barnevakten og sa at det var litt "trøbbel" hjemme;o)

Skrevet

Jeg gikk ut i går, men var det morro? Nei:o(

Det var den dølleste sammenkomsten ever! Heldigvis ringte barnevakten og sa at det var litt "trøbbel" hjemme;o)

Godt å være i fin form i dag også, da!

Skrevet

i og med at du skriver "ut i kveld, eller slappe av hjemme" er det jo helt tydelig at du har mest lyst til å være hjemme, så da er du hjemme vel???

Du har rett....:) Og jeg ble hjemme; var trøtt også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...