noami Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Hvorfor slever man nesten alltid om en tar seg en liten lur på ettermiddagen eller kvelden...men nesten aldri (med mindre man er forkjølet kanskje) når man sover om natta? Noen som vet? 0 Siter
fresja Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Hva betyr slever? Det som idrettsstjerner gjør etter et langt løp! Jeg slever ikke når jeg sover. 0 Siter
Åsemor Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Hva betyr slever? Det lurte jeg også på, men det betyr å sikle fant jeg ut. http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/ordbok.cgi?OPP=sleve&bokmaal=S%F8k+i+Bokm%E5lsordboka&ordbok=bokmaal&alfabet=n&renset=j Jeg sikler aldri når jeg sover, verken på ettermiddagen eller natta. 0 Siter
Osiris Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Hva betyr slever? Østfoldspråk for å sikle 0 Siter
Spirello Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 det er veldig sjelden jeg sikler.. sover nesten alltid med munnen igjen.. Men hender jo jeg merker jeg har sikla litt.. Samboern min og jeg tok oss en lur på sofaen, jeg lå mot han og han hadde hodet litt oppå panna mi, og når jeg våkna var jeg klissvåt i panna og hårfestet! ; ) Hehe.. det var ikke digg.. han pleier å sove med munnen litt oppe. 0 Siter
Atene Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Man produserer mindre spytt om natten. Derfor er det også mer skadelig for tennene å spise eller drikke da. 0 Siter
Gjest Call me Al Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Har det ikke noe med intelligens å gjøre, da? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Huff! vet ikke svaret på spørsmålet ditt - men jeg kom på en pinlig episode på toget for mange år siden. Jeg satt ved siden av mann som var litt eldre enn meg. Etter en stund sovnet jeg, og hodet mitt gled mot skuldra hans. Da jeg våknet, så oppdaget jeg at jeg hadde siklet - tror det kom noe på ham.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.