Gå til innhold

Hvorfor slever man?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor slever man nesten alltid om en tar seg en liten lur på ettermiddagen eller kvelden...men nesten aldri (med mindre man er forkjølet kanskje) når man sover om natta?

Noen som vet? :P

Skrevet

Hva betyr slever?

Det som idrettsstjerner gjør etter et langt løp!

Jeg slever ikke når jeg sover.

Skrevet

det er veldig sjelden jeg sikler.. sover nesten alltid med munnen igjen.. Men hender jo jeg merker jeg har sikla litt..

Samboern min og jeg tok oss en lur på sofaen, jeg lå mot han og han hadde hodet litt oppå panna mi, og når jeg våkna var jeg klissvåt i panna og hårfestet! ; ) Hehe.. det var ikke digg.. han pleier å sove med munnen litt oppe.

Skrevet

Man produserer mindre spytt om natten. Derfor er det også mer skadelig for tennene å spise eller drikke da.

Gjest Call me Al
Skrevet

Har det ikke noe med intelligens å gjøre, da?

Skrevet

Huff! vet ikke svaret på spørsmålet ditt - men jeg kom på en pinlig episode på toget for mange år siden. Jeg satt ved siden av mann som var litt eldre enn meg. Etter en stund sovnet jeg, og hodet mitt gled mot skuldra hans. Da jeg våknet, så oppdaget jeg at jeg hadde siklet - tror det kom noe på ham....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...