Gjest usikker student Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 hei, skal snart på restaurant med svigers (de inviterte meg og kjæresten ut), og jeg takket ja. nå er jeg bare litt usikker fordi jeg har bare 60 kr på kontoen... kommer de til å betale? skal jeg tilby meg å betale? tør ikke si at jeg har så lite penger (de er ganske velstående) hjeeeelp, jeg er så dårlig på skikk og bruk 0 Siter
Gjest malun Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Hvis svigerforeldrene dine er ganske velstående og har invitert dere ut, er det nok de som betaler. 0 Siter
Åsemor Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Er du jente eller gutt? Selvfølgelig betaler svigers. 0 Siter
Moraki Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Hvis svigerforeldrene dine er ganske velstående og har invitert dere ut, er det nok de som betaler. Man lar ikke gjester man har invitert til seg, eller med seg, betale. 0 Siter
stromme Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Spør kjæresten din, han/hun kjenner dem og kan spørre om dere er usikre. 0 Siter
Gjest usikker student Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Er du jente eller gutt? Selvfølgelig betaler svigers. jente....har det noe å si? 0 Siter
Åsemor Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 jente....har det noe å si? Ja, for hvis ikke svigerforeldrene dine betaler, så betaler kjæresten din. (Kunne vel ikke sagt det samme om du var gutt... og det er vel strengt tatt ikke politisk korrekt å si det uansett) 0 Siter
Gjest malun Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Man lar ikke gjester man har invitert til seg, eller med seg, betale. Nettopp det jeg sier. 0 Siter
amber sun Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Hvis de inviterte, betaler de. Dersom du er usikker, spør du kjæresten din. Men jeg er ganske sikker på at de ikke lar deg betale hvis de har invitert dere ut på middag. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 De kommer til å betale, og du skal ikke tilby deg å betale noen ting. Er du student, eller dere begge to så vet foreldrene at dere ikke har økonomi til å betale. Har de invitert så kommer de helt sikkert til å betale. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.