Gå til innhold

Jeg orker ikke mer.


Unnur

Anbefalte innlegg

Jeg er en 19 år gammel jente som er så sliten. Jeg har slanket meg i et halvt år nå og jeg veier 49 kilo, men jeg er enda ikke fornøyd. Jeg går til psykolog hver uke, men hun sier at jeg ikke er tynn nok og kan ikke kalles anorektisk. Det blir jeg så provosert av at jeg bare vil vise henne at jeg faktisk kan bli anorektisk. Jeg tenker på mat hele tiden at jeg ikke orker mer. Jeg prøvde å ta livet mitt med piller for to uker siden, men jeg ble oppdaget akkurat i tide. Desverre. Jeg tror ikke jeg klarer mer av dette mat helvete. Det er flere av vennene mine som sier at jeg burde legge meg inn, men jeg er litt skeptisk til det. Jeg tror dessuten at det ikke er alvorlig nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest benadeth

Det er ikke noe MÅL å bli sett på som anorektisk eller bli lagt inn. Du bare kjører deg lenger ned om du skal bli tynnere for å bli sett på som alvorlig anorektisk og lagt inn. Du kan få hjelp til dette her og NÅ, poliklinisk, som er det beste.

Livet dreier seg om mer enn å være mest mulig syk...

Det er forresten ikke noe mer sikker du får være innlagt pga anoreksi om den er verst mulig. Kjenner ei som ble kastet UT fra avdelingen fordi hun ikke hadde lagt på seg nok, og hun var så tynn at om du ser henne som en fremmed person på gaten, så ser du med en gang at hun er alvorlig anorektisk. Det er ikke noe som er bra, men det tor man ofte selv når man er syk!

Og ikke tro hun ble kastet ut fra psykiatrisk for å bli sondematet på medisinsk eller noe. Nei, hun måtte nøye seg med poliklinisk behandling.

Målet med en innleggelse om du blir innlagt kun for å legge på deg, er jo å legge på deg, så hvorfor skal du bli tynn bare for å bli innlagt for å legge på deg igjen?

Igjen poliklinisk behandling er bra! Prøv å vær fornøyd med vekten du har, du er tynn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 27_Maijka

Heisan du!

Støtter meg, logisk nok, til det benadeth skriver! Livet er mer enn å være syk for svarte, finn noe du liker bedre i stedet for å leve og ånde for psykologtimene. Det finnes bedre måter å tilegne seg oppmerksomhet på..

Mener ikke å være stygg mot deg, men dette var min ærlige, redelige mening om saken. Take it or leave it !

( Jeg har selv en gang levd og åndet for å få oppmerksomhet på den måten som du bedriver nå, så jeg vet hva jeg prater om )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...