Gå til innhold

Programvare til cd-brenner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en cd-brenner som jeg skal sette inn i påèn min. Jeg har selvfølgelig rotet vekk programvaren. Brennte ned prgrammvaren fra den gamle pvèn og la den inn på den nye i håp om at dette skulle finke fint...

Men nei...får opp en melding: "Error retrieving SCIS/IDE bus information. No SCSI host adapter found."

Åssen kan jeg løse dette problemet. Det er en sony cd-brenner....

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Når du snakker om programvare, er det da brenneprogram du mener? Du kan bruke hvilket brenneprogram som helst til brenneren.

Nero: http://www.ahead.de

Programmet koster litt, men er et kongeprogram! Du kan jo prøve demoen.

Ellers trenger ikke brenneren programvare for å virke, men et brenneprogram må du ha for å brenne CDer.

Et brenneprogram som skal brukes må insatlleres fra en installasjonsfil, det er ikke bare å kopiere et installert program fra en PC til en annen.

Skrevet

Du skal ikke behøve spesielle drivere for å få brenneprogrammet til å "se" brenneren.

Ser du brenneren i Windows Explorer (som en CD-drive)?

Hvis ja, så er det antakelig innstillingene i brenneprogrammet ditt som er feil. Hvilket brenneprogram bruker du, og hva gjør du før denne feilmeldingen dukker opp?

Skrevet

Ja, brenneren kommer opp som cd-drive på min datamaskin. Så da må jeg bare få tak i et brenneprogram så er alt i boks? :o)

Er det noe man kan laste ned gratis fra nettet?

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Ja, brenneren kommer opp som cd-drive på min datamaskin. Så da må jeg bare få tak i et brenneprogram så er alt i boks? :o)

Er det noe man kan laste ned gratis fra nettet?

Du får sjekke linken min, du kan bruke det en stund før du må betale. Innen den tid har du kanskje funnet et gratis program du kan bruke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...