Gå til innhold

Biff

Elisabeth1365380359

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er godt mulig den er smaksrik, men for min del byr den på feil smak. :)

Jeg pleier selv å kjøpe mørbrad eller entrecot. Eventuelt ytrefilet. Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke smaker forskjell på indre- og ytrefilet, så jeg ser ingen grunn til å åpne opp lommeboka mer enn nødvendig.

Den beste biffen får man forresten på Svinesund. Ytrefileten derfra er av en egen verden! :)

Feil! Den beste biffen spiser du på Palace Grill.

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

11

• mariaflyfly

9

• Velouria

8

• boble73

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

Feil! Den beste biffen spiser du på Palace Grill.

Den beste maten spiser du på palace grill. Jeg er fullstendig enig med deg. En sykt bra restaurant.

Men jeg vet ikke hvor kjøttet kommer ifra, og jeg gjetter på at grunnen til at det smaker så godt er kokkene. Jeg spiste til og med gulrøtter der som var så gode at jeg nesten henfalt til en orgasme der og da!

Maten der er perfekt og jeg vil, nei, jeg ikke bare vil, jeg må! tilbake ditt snart.

Skrevet

Den beste maten spiser du på palace grill. Jeg er fullstendig enig med deg. En sykt bra restaurant.

Men jeg vet ikke hvor kjøttet kommer ifra, og jeg gjetter på at grunnen til at det smaker så godt er kokkene. Jeg spiste til og med gulrøtter der som var så gode at jeg nesten henfalt til en orgasme der og da!

Maten der er perfekt og jeg vil, nei, jeg ikke bare vil, jeg må! tilbake ditt snart.

Jeg spiste Palace-biff i går. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg spiste Palace-biff i går. :)

Oh baby!

Jeg ble forelsket i den restauranten den gangen jeg var der. For en mat!

Skrevet

Oh baby!

Jeg ble forelsket i den restauranten den gangen jeg var der. For en mat!

Jeg er enig. Jeg visste ikke at mat kunne smake sånn. Spiste en femretters der i sommer, og halr verken før eller seinere smakt noe som ligner på maten de lager der.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg er enig. Jeg visste ikke at mat kunne smake sånn. Spiste en femretters der i sommer, og halr verken før eller seinere smakt noe som ligner på maten de lager der.

Det er helt vilt. Den gulrota jeg snakket om var så perverst god og smakte så innihelvete godt at jeg ikke ante det var en gulrot jeg spiste!

Det er ikke uten grunn at de blir skamrost av de fleset. Spesielt dyrt i restaurantstandard er det heller ikke.

Annonse

Skrevet

Hvor ligger nå denne fantastiske restauranten? Skjønner at jeg må reise dit en tur..

Skrevet

Hvor ligger nå denne fantastiske restauranten? Skjønner at jeg må reise dit en tur..

Rett nedafor Solli Plass

Gamle Bollywood

Skrevet

Rett nedafor Solli Plass

Gamle Bollywood

Allright, da er jeg med. Vet du om de har noe veggismat på menyen eller?

Skrevet

Det er helt vilt. Den gulrota jeg snakket om var så perverst god og smakte så innihelvete godt at jeg ikke ante det var en gulrot jeg spiste!

Det er ikke uten grunn at de blir skamrost av de fleset. Spesielt dyrt i restaurantstandard er det heller ikke.

For ikke å snakke om den sausen. Det smaker ikke likt noe annet jeg har spist. Det er så sinnsykt mye smak!

I går spiste jeg forresten kamskjell først, og det var også sykt godt.

Skrevet

Allright, da er jeg med. Vet du om de har noe veggismat på menyen eller?

Veggismat??? Da har du nok havna på feil plass ;)

Skrevet

Veggismat??? Da har du nok havna på feil plass ;)

Det er jo ofte at sånne steder har de beste vegetarburgerene for eksempel. Så det kunne jo hende, men om gulrøttene er så gode som sdd sier er det jo vært et besøk ;)

Skrevet

Det er jo ofte at sånne steder har de beste vegetarburgerene for eksempel. Så det kunne jo hende, men om gulrøttene er så gode som sdd sier er det jo vært et besøk ;)

Legg veggistankene dine på hylla for en kveld, er mitt råd.

Men hvis du spiser kylling og fisk, er det jo håp. ;)

Annonse

Skrevet

Legg veggistankene dine på hylla for en kveld, er mitt råd.

Men hvis du spiser kylling og fisk, er det jo håp. ;)

Nope, jeg spiser verken fisk eller kylling, så meg er det desverre ikke noe håp for :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nope, jeg spiser verken fisk eller kylling, så meg er det desverre ikke noe håp for :)

Ikke fisk, kylling eller kjøtt?

Er det lov til å spørre hva du spiser?

ShitDiddelyDo
Skrevet

For ikke å snakke om den sausen. Det smaker ikke likt noe annet jeg har spist. Det er så sinnsykt mye smak!

I går spiste jeg forresten kamskjell først, og det var også sykt godt.

Eneste man må passe på er hvordan månen står før man tar turen innom dem. Jeg leste i hvert fall i en restaurantanmeldelse at det kunne ha noe å si for hvordan maten der ble. Kokken er visst en fintfølelende fyr som lager mat etter hvordan blant annet månen står.

Jeg krisemaksimerte i hvert fall med å sjekke værmeldinga ganske grundig før jeg dro ditt.

Skrevet

Eneste man må passe på er hvordan månen står før man tar turen innom dem. Jeg leste i hvert fall i en restaurantanmeldelse at det kunne ha noe å si for hvordan maten der ble. Kokken er visst en fintfølelende fyr som lager mat etter hvordan blant annet månen står.

Jeg krisemaksimerte i hvert fall med å sjekke værmeldinga ganske grundig før jeg dro ditt.

lol!!!

Skrevet

Syk mann. ;)

Skrevet

Ikke fisk, kylling eller kjøtt?

Er det lov til å spørre hva du spiser?

Jada :) Alle slags grønnsaker, linser, noe bønner, all slags mel, ris, pasta, bulgur, tofu, også spiser jeg noe melkeprodukter innimellom. Det finnes masse bra vegetarmat altså.

Elisabeth1365380359
Skrevet

Rett nedafor Solli Plass

Gamle Bollywood

Er det i Oslo?

Kan du forklare for meg som ikke er så kjent der? Skal dit om noen uker.

Er det dyrt?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...