ShitDiddelyDo Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Jada Alle slags grønnsaker, linser, noe bønner, all slags mel, ris, pasta, bulgur, tofu, også spiser jeg noe melkeprodukter innimellom. Det finnes masse bra vegetarmat altså. Hva er "bulgur", "tofu" og "grønnsaker"? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Er det i Oslo? Kan du forklare for meg som ikke er så kjent der? Skal dit om noen uker. Er det dyrt? http://www.palacegrill.no/location.htm Ikke billig, nei, men verd hver krone. 0 Siter
Velouria Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Hva er "bulgur", "tofu" og "grønnsaker"? As cheese is to milk, so tofu is to the soybean. As a cow gives milk, so does a soybean give soymilk. As animal milk is separated into curds and whey in the production of cheese, so soymilk is separated into curds and whey to form tofu. Bulgur er av hvete, jeg bruker det ofte istedet for ris, poteter, pasta, couscous.. Grønnsaker, definisjonen av grønnsaker regner jeg med at du kan ;o) Jeg spiser alle slags grønnsaker i forskjellige former, stekte, wokede, kokte, rå u name it. Frukt og bær spiser jeg også mye av. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.