Gå til innhold

Biff

Elisabeth1365380359

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jada :) Alle slags grønnsaker, linser, noe bønner, all slags mel, ris, pasta, bulgur, tofu, også spiser jeg noe melkeprodukter innimellom. Det finnes masse bra vegetarmat altså.

Hva er "bulgur", "tofu" og "grønnsaker"?

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

11

• mariaflyfly

9

• Velouria

8

• boble73

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hva er "bulgur", "tofu" og "grønnsaker"?

As cheese is to milk, so tofu is to the soybean. As a cow gives milk, so does a soybean give soymilk. As animal milk is separated into curds and whey in the production of cheese, so soymilk is separated into curds and whey to form tofu.

Bulgur er av hvete, jeg bruker det ofte istedet for ris, poteter, pasta, couscous..

Grønnsaker, definisjonen av grønnsaker regner jeg med at du kan ;o) Jeg spiser alle slags grønnsaker i forskjellige former, stekte, wokede, kokte, rå u name it.

Frukt og bær spiser jeg også mye av.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...