Gå til innhold

P-piller og depresjon


Gjest Princes

Anbefalte innlegg

Gjest Princes

Hei. Er det noen der ute som har opplevd humørsvigninger og depresjoner pga p-pille? Jeg bruker Marvelon og i de siste har det gått mye opp og ned med humøret. Mest ned...føler meg aldri glad lenger og gråter ofte. For hva vet jeg ikke. En dag klarte jeg ikke gå på jobb engang fordi jeg begynte å gråte da jeg stod opp.Jeg håper jo selvfølgeli det er p-pillene for da er det jo lett å ordne...hvis ikke er jeg vel litt ute å kjøre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lille rosinen

I aller høyeste grad har jeg opplevd det. Så det er du ikke alene om :-)

Anbefaler deg å bytte merke jeg :-). Dog, noen bivirkninger kan gå over i løpet av de tre første mnd. Det blir en vurderingssak om du syns det er verdt å vente å se... Jeg ble så deppa at jeg nesten ikke klarte å se noen mening med livet, og da var det bare å bytte. Hver dag er verdifull!

Cerazette ser ut til å fungere fint for meg hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I aller høyeste grad har jeg opplevd det. Så det er du ikke alene om :-)

Anbefaler deg å bytte merke jeg :-). Dog, noen bivirkninger kan gå over i løpet av de tre første mnd. Det blir en vurderingssak om du syns det er verdt å vente å se... Jeg ble så deppa at jeg nesten ikke klarte å se noen mening med livet, og da var det bare å bytte. Hver dag er verdifull!

Cerazette ser ut til å fungere fint for meg hvertfall.

Jeg brukte Marvelon for noen få år siden. Jeg ble veldig deprimert, sur og lei meg.

Tilslutt bad min daværende samboer meg om å slutte på pillene, for ikke en gang han orket å være i samme rom som meg..

Jeg forsøkte også Trionetta og Synfase, men ble deprimert av de også.

I dag bruker jeg Yasmin, og det fungerer kjempefint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Princes

Jeg brukte Marvelon for noen få år siden. Jeg ble veldig deprimert, sur og lei meg.

Tilslutt bad min daværende samboer meg om å slutte på pillene, for ikke en gang han orket å være i samme rom som meg..

Jeg forsøkte også Trionetta og Synfase, men ble deprimert av de også.

I dag bruker jeg Yasmin, og det fungerer kjempefint.

Tusen takk for svar. Skal til legen i morgen. Jeg vil jo veldig gjerne fortsette med p-piller så jeg håper jeg får et annet merke å prøve.

Takk iallefall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar. Skal til legen i morgen. Jeg vil jo veldig gjerne fortsette med p-piller så jeg håper jeg får et annet merke å prøve.

Takk iallefall...

Har også vært plaget med depresjoner og tåler lite "hormonell klussing." Ikke tålte jeg hormonspiral, og trinordiol var et sant mareritt. Yasmin fungerer greit for meg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...