Gå til innhold

virus på musa!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker på datamusa nå altså *LOL*

Er det viruset jeg har på pc'n som gjør at musa hopper hit og dit og ikke vil følge med?

Jeg har viruset trojaner Win/32 dialer.gen

Noen som kjenner til det viruset?

Har prøvd å lese om det men så var det denne engelsken da sukk!

Gjest urk......lille meg....
Skrevet

Har du optisk,trådløs mus? Min oppfører seg sånn når det nesten er tomt for batteri...

(Jeg derimot, har virus på den andre musa :P )

Skrevet

Åpne musa (om du har en ikke-optisk eldre type mus), og rense kula og de små greiene som kula beveger på. Hvis det sitter mye skitt på de, så vil musa bevege seg unøyaktig og i rykk & napp.

Skrevet

Har du optisk,trådløs mus? Min oppfører seg sånn når det nesten er tomt for batteri...

(Jeg derimot, har virus på den andre musa :P )

Den er optisk med ledning.den heter Razer.

Min forrige var med batteri og den slukte batteriene og oppførte seg dårlig.

Skrevet

Åpne musa (om du har en ikke-optisk eldre type mus), og rense kula og de små greiene som kula beveger på. Hvis det sitter mye skitt på de, så vil musa bevege seg unøyaktig og i rykk & napp.

Det er ei nyinnkjøpt optisk mus med ledning.

Har oppført seg bra i 1 uke nå.

Ser ut til at jeg må glemme pc'n resten av kvelden for den er håpløs.

Skrevet

Jeg hadde også dette problemet med min optiske mus helt til jeg sluttet å bruke musematta. kjører direkte på skrivepultet nå og da har problemet forsvunnet.

Skrevet

Jeg hadde også dette problemet med min optiske mus helt til jeg sluttet å bruke musematta. kjører direkte på skrivepultet nå og da har problemet forsvunnet.

Det skal jeg prøve.

Takk for tips!

Skrevet

ser nå at du har optisk mus, - da er det battereien - jeg kutta ut min mus da jeg skiftet battereier en gang i uka ;(

Skrevet

og nå ser jeg at din heller ikke r med batterier - LOL!

Lips1365380508
Skrevet

ser nå at du har optisk mus, - da er det battereien - jeg kutta ut min mus da jeg skiftet battereier en gang i uka ;(

En gang i uka? Dæven, det var ofte. For en mus du hadde da :P Jeg har optisk, med batteri, og skifter en gang hver tredje-fjerde måned... den er toppers;)

Skrevet

og nå ser jeg at din heller ikke r med batterier - LOL!

Du flisa, noen ganger kan det lønne seg å lese heele tråden før man svarer vettu! (:

Skrevet

Du flisa, noen ganger kan det lønne seg å lese heele tråden før man svarer vettu! (:

Ja, hehe - makan!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...