Gå til innhold

Sykling

Anbefalte innlegg

Gjest bollefeita
Skrevet

Er sykling/spinning en effektiv trim når man vil ned i vekt?

Skrevet

Kjøpte meg spinningsykkel for ganske nøyaktig ett år siden. Sykler ca. 12-14 timer i mnd.

Kjempeeffektivt for meg. Gikk ned ca. 7 kilo på 1/2 år. Er nå nede i "match-vekt" igjen.

Justerte også litt på maten.

Generelt er jo langvarig trenging med moderat puls det beste for å forbrenne fett. For best resultat bør man visstnok trene i over 30 minutter hver gang. Jeg sykler vanligvis ca. 1 time. Synes det fungerer bra:-)

Skrevet

Sykling er finfin trening. Særlig hvis du sørger for å variere intensiteten i løpet av treningsøkta.

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Kjøpte meg spinningsykkel for ganske nøyaktig ett år siden. Sykler ca. 12-14 timer i mnd.

Kjempeeffektivt for meg. Gikk ned ca. 7 kilo på 1/2 år. Er nå nede i "match-vekt" igjen.

Justerte også litt på maten.

Generelt er jo langvarig trenging med moderat puls det beste for å forbrenne fett. For best resultat bør man visstnok trene i over 30 minutter hver gang. Jeg sykler vanligvis ca. 1 time. Synes det fungerer bra:-)

kan du fortelle meg hvorfor det ikke er innmari kjedelig med spinning? Jeg lurer fælt på det! Bare sitte og tråkke og tråkke... ??

Skrevet

kan du fortelle meg hvorfor det ikke er innmari kjedelig med spinning? Jeg lurer fælt på det! Bare sitte og tråkke og tråkke... ??

Begynte å trene spinning på SATS. Det var kjempegreit. Høy musikk/lite lys og en som fortalte deg nøyaktig hva du skulle gjøre = enkel trening.

Hjemme sitter jeg foran TV'n. Blir ikke like intensivt, men greit nok alikevel synes jeg.

Nå er det også viktig at du har en spinning-sykkel, og ikke en ergometersykkel. (Kjempestor forskjell)

Og etter ett år har det også blitt en vane, så nå tenker jeg egentlig ikke så mye over det i det hele tatt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...