Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har oppskrift på akerhøner. Har lyst å eksperimentere litt, og det skal ikke brukes fløte eller annet fett. Hva passer å drikke til?

Skrevet

Hæ? Hva er dette?

Små fugler. Kjøpte dem i Sverige, men de er danske. Finner ingen norske oppskrifter, men har funnet noen danske med masse spekk og fløte.

Skrevet

Små fugler. Kjøpte dem i Sverige, men de er danske. Finner ingen norske oppskrifter, men har funnet noen danske med masse spekk og fløte.

Akerhøns er medlemmer i Senterpartiet i Akershus-fylke.

;-)

Med vennlig hilsen

Gjest LucySky
Skrevet

;-)

Med vennlig hilsen

Alexander Kielland drakk dem med champagne ...

Lag sky-saus. Tipper de kan stekes (vendes ofte) i jerngryte, som ryper. De er jo små og blir lett tørre.

Rognebærgelé? Grønne bønner.

Skrevet

Alexander Kielland drakk dem med champagne ...

Lag sky-saus. Tipper de kan stekes (vendes ofte) i jerngryte, som ryper. De er jo små og blir lett tørre.

Rognebærgelé? Grønne bønner.

Ok, jeg er vant til ryper så da kan jeg tilberede dem på samme måte med skysaus og ripsgele f.eks. Så et eller annet sted at muskatvin passer til.

Skrevet

;-)

Med vennlig hilsen

Jeg hadde ikke tenkt å steke dem :), men grille noen fra senterpartiet derimot :), enda bedre hadde det vært med noen fra Høyre eller Frp.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...