Gjest bebba Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Noen som har oppskrift på akerhøner. Har lyst å eksperimentere litt, og det skal ikke brukes fløte eller annet fett. Hva passer å drikke til? 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Hæ? Hva er dette? Små fugler. Kjøpte dem i Sverige, men de er danske. Finner ingen norske oppskrifter, men har funnet noen danske med masse spekk og fløte. 0 Siter
Sør Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Små fugler. Kjøpte dem i Sverige, men de er danske. Finner ingen norske oppskrifter, men har funnet noen danske med masse spekk og fløte. Akerhøns er medlemmer i Senterpartiet i Akershus-fylke. ;-) Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Akerhøns er medlemmer i Senterpartiet i Akershus-fylke. ;-) Med vennlig hilsen Alexander Kielland drakk dem med champagne ... Lag sky-saus. Tipper de kan stekes (vendes ofte) i jerngryte, som ryper. De er jo små og blir lett tørre. Rognebærgelé? Grønne bønner. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Alexander Kielland drakk dem med champagne ... Lag sky-saus. Tipper de kan stekes (vendes ofte) i jerngryte, som ryper. De er jo små og blir lett tørre. Rognebærgelé? Grønne bønner. Ok, jeg er vant til ryper så da kan jeg tilberede dem på samme måte med skysaus og ripsgele f.eks. Så et eller annet sted at muskatvin passer til. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Akerhøns er medlemmer i Senterpartiet i Akershus-fylke. ;-) Med vennlig hilsen Jeg hadde ikke tenkt å steke dem , men grille noen fra senterpartiet derimot , enda bedre hadde det vært med noen fra Høyre eller Frp. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.