Gå til innhold

Det særeste navnet du har hørt!

Anbefalte innlegg

Gjest Beautiful Day
Skrevet

Børt-Are, Augstein, Gorm Ambrosius

• Svar 79
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

10

• Platina

3

• Zarine

2

• thinkerbell

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Gorm Ambrosius...

Ja der har ein jo verkeleg tatt det beste frå to verdar...

8-|

Skrevet

Jeg bør vel ikke snakke så høyt i denne tråden her men ;)

Traff en fyr som het Berge Berge syns var litt sprøtt at han hadde samme fornavn som etternavn :) Men han var en kul fyr og kledde navnet sitt godt.

Ellers er Glenn Kent og Rita Peggy ganske sært og ikke spesielt pent.

Skrevet

Min far kjenner en dame som het Søle til etternavn - og giftet seg med en Saus - aner ikke om han tuller, men han påstår at hun heter Søle Saus nå - hehe

Skrevet

Jeg bør vel ikke snakke så høyt i denne tråden her men ;)

Traff en fyr som het Berge Berge syns var litt sprøtt at han hadde samme fornavn som etternavn :) Men han var en kul fyr og kledde navnet sitt godt.

Ellers er Glenn Kent og Rita Peggy ganske sært og ikke spesielt pent.

Også Durdei Disenbroen - hun bor i Moss -

men det rareste er han fra Fredrikstad, han som hetr Yufuk Isbil, ikke lett å være innvandrer med det navnet - hehe

jo -det er helt sant: http://www.gulesider.no/gsi/whiteSearch.do?mode=&linje=1&sort=2&spraak=1&drill=&etter=isbil&for=&fylke=&x=33&y=2

Gjest ikke jeg heller
Skrevet

Rosa Bleie.

Er du nordfjording, eller?

Skrevet

Også Durdei Disenbroen - hun bor i Moss -

men det rareste er han fra Fredrikstad, han som hetr Yufuk Isbil, ikke lett å være innvandrer med det navnet - hehe

jo -det er helt sant: http://www.gulesider.no/gsi/whiteSearch.do?mode=&linje=1&sort=2&spraak=1&drill=&etter=isbil&for=&fylke=&x=33&y=2

Kjente en en gang som het Behruz, ble lett til "berusa" når vi hadde festlige lag... Ikke bare enkelt navn det heller... ;-)

Skrevet

Kjente en en gang som het Behruz, ble lett til "berusa" når vi hadde festlige lag... Ikke bare enkelt navn det heller... ;-)

Og jeg jobbet sammen med Meronk :)

Gjest Epiphany
Skrevet

Og jeg jobbet sammen med Meronk :)

Hadde en nabo en gang som het Ali Kafai

Skrevet

Hadde en nabo en gang som het Ali Kafai

Hehe - kurerte han gruff?

Gjest Epiphany
Skrevet

Hehe - kurerte han gruff?

Nei, desverre ;) Men han var veldig god til å klippe plen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...