fei1365380229 Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Puppi Mensen, men hun var ikke født i Norge da. 0 Siter
flisa Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Nei, desverre Men han var veldig god til å klippe plen. Der ser du! nå er det gruff med å ikke få klippet plenen som han gjorde! :-) 0 Siter
Forut Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Og jeg jobbet sammen med Meronk Maximus 0 Siter
Gjest Epiphany Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Der ser du! nå er det gruff med å ikke få klippet plenen som han gjorde! :-) 0 Siter
Gjest ikke så greit, nei Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Fitjar Honorè Langballe. Neida, jeg har ikke hørt de navnene satt sammen, bare hver for seg. Men man kunne jo finne på å sette dem sammen... Honorè er et fransk fint fornavn (mannsnavn). Kjenner to som heter det til fornavn eller mellomnavn. Langballe er et kjent norsk etternavn. Fitjar kan visst være både for- og etternavn (mannsnavn). Rektoren vår het det på ungdomsskolen. 0 Siter
Gjest surreal Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Guttorm Hestmann! -En flott fyr med morsomt navn ) 0 Siter
flisa Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Fitjar Honorè Langballe. Neida, jeg har ikke hørt de navnene satt sammen, bare hver for seg. Men man kunne jo finne på å sette dem sammen... Honorè er et fransk fint fornavn (mannsnavn). Kjenner to som heter det til fornavn eller mellomnavn. Langballe er et kjent norsk etternavn. Fitjar kan visst være både for- og etternavn (mannsnavn). Rektoren vår het det på ungdomsskolen. Honoré kjenner jeg også - pensjonert politimann - men han har det som etternavn. også kjenner jeg Balle 0 Siter
flisa Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Puppi Mensen, men hun var ikke født i Norge da. *LOL* tror du vant tråden her! 0 Siter
thinkerbell Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Fanny Vold! (hun bor på Ås eller Ski) HAHAHA! fanny vold.. glimrende 0 Siter
Gjest nei det er jeg ikke Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Er du nordfjording, eller? Nei.Hvordan det? 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Rosa Bleie. Det navnet har jeg og hørt!! Hørt det fra noen som kjente noen, som kjente noen som kjente vedkommende. 0 Siter
Gjest ikke jeg heller Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Nei.Hvordan det? Fordi det bor en Rosa Bleie i Vågsøy kommune. Hun har et barnebarn som er oppkalt etter seg. Derfor. 0 Siter
Gjest ikke jeg heller Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Det navnet har jeg og hørt!! Hørt det fra noen som kjente noen, som kjente noen som kjente vedkommende. Kjente i sin tid en Hxxxx Bleie, som altså har både mor og datter som heter Rosa. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Maximus Har kjent både Maximus og Maximilian og likt begge to. Synes navnene er fine. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Gorm Ambrosius... Ja der har ein jo verkeleg tatt det beste frå to verdar... 8-| Jeg liker begge navnene. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Grim! Det er et gammelt navn, og til og med gammelnorrønt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.