Gjest som en butikk Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Har kjent både Maximus og Maximilian og likt begge to. Synes navnene er fine. jeg vet ikke hva hun heter, men alle kaller henne maxi. syns det er rart jeg. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 jeg vet ikke hva hun heter, men alle kaller henne maxi. syns det er rart jeg. Hvem da? 0 Siter
Gjest malun Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Mannens grandonkel het Analius. Det blir ikke noen oppkalling her i gården. 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Mannens grandonkel het Analius. Det blir ikke noen oppkalling her i gården. Hihihi.....nå sliter jeg virkelig med å holde meg å si det jeg hadde tenkt.....til det navnet..... 0 Siter
Zarine Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Jeg liker begge navnene. Joda, sterke namn begge to. Men kombinasjonen var jo litt uortodoks, da... 0 Siter
Gjest fjongen Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Klarfrid....Skjønner ikke at det er mulig å hete det altså..... 0 Siter
tonie Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Worm synes jeg er et undelig navn, og et jeg så i en navnetråd her om dagen - tror det var Amaxalie(?) :-) 0 Siter
Gjest Gorm Pnugar Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Remi Reidar. Glad jeg har et vanlig navn :-) Mvh 0 Siter
amber sun Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Mannens grandonkel het Analius. Det blir ikke noen oppkalling her i gården. *LOL* Skjønner godt at malun ikke ville ha oppkalling etter ham, ja. hehe 0 Siter
nick Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Ben Gurion. På en unge i et muslimsk land! Det fikk jeg stoppet, så nå heter han Joshua i stedet for. Takk og lov! 0 Siter
MsSophie Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Mannens grandonkel het Analius. Det blir ikke noen oppkalling her i gården. ....ja, det var et skikkelig ræva navn... 0 Siter
Champagne Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 To søstre som kom fra eks-Jugoslavia for noen år tilbake.. De ble intervjuet av NRK da de var 12-13 år, og de het Drita og Musa..! Ikke lett for reporteren å holde seg alvorlig.. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 To søstre som kom fra eks-Jugoslavia for noen år tilbake.. De ble intervjuet av NRK da de var 12-13 år, og de het Drita og Musa..! Ikke lett for reporteren å holde seg alvorlig.. Trodde Musa var guttenavn, jeg. Muslimsk variant av Moses. 0 Siter
Platina Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Puh Le Dong fikk vi iallefall en god latter av på jobben. 0 Siter
Champagne Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Trodde Musa var guttenavn, jeg. Muslimsk variant av Moses. Ikke vet jeg, det så iallefall ut som to jenter.. 0 Siter
Gjest rota Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Tinius - da tenker jeg bare på øresus. Ellers var det en kelner i Hellas som ikke ville fortelle hva han het til nordmenn, men vi klarte og overtale ham. Han het Alkis. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.