Gjest -ria-navn er pene! Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Finnes det andre enn Velouria og Victoria? 0 Siter
org Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Jøss, det der var nesten skummelt! Tenkte samme tanken senest i går... Victoria... Velouria (ja, det er pent, velklingende). 0 Siter
Gjest malun Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Jeg kjenner ei marokkansk jente som heter Houria, men det er kanskje ikke så heldig her til lands... 0 Siter
mettewa Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Det første som slo meg var Malaria, men det er kanskje ikke det peneste navnet på ei jente ;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Det første som slo meg var Malaria, men det er kanskje ikke det peneste navnet på ei jente ;-) Akkurat det "navnet" var det første jeg tenkte på også ;o) 0 Siter
Gjest malun Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Det første som slo meg var Malaria, men det er kanskje ikke det peneste navnet på ei jente ;-) Hehe. Ser det for meg: Anne Malaria Gundersen. ;oD 0 Siter
nikolinen Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Vet om en dame som heter Nuria (uttales Noria), og er spansk. 0 Siter
Line Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Jeg kjenner også ei spansk ei som heter Norja. Kjempepen jente med fint navn! Maria er det eneste andre navnet jeg kommer på... 0 Siter
morsan Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Durdei Disenbråten. Kom på annenplass i en Norges-kåring for noen år siden, men er det eneste av "topp tre" jeg husker, så hun burde kanksje vunnet? *S* 0 Siter
morsan Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Durdei Disenbråten. Kom på annenplass i en Norges-kåring for noen år siden, men er det eneste av "topp tre" jeg husker, så hun burde kanksje vunnet? *S* Denne havnet jo helt feil! Unnskyld!! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.