Gjest LucySky Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Skal gå på kurs og bo på hotell (Clarion eller gamle Atlantic) i noen dager. Trenger å vite om nærmeste lille snarkjøp (matvarehandel)! Noen som vet? 0 Siter
Gjest Siddisbu Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Det ligger en Rema i andre etasjen på Tog og bussstasjonen. Til høyre når du kommer ut av Atlantic. Og så ligger det en Rimi nede i Torgterassen - nede på torget til venstre for Atlantic. I tillegg ligger det en Meny i Straensenteret som er til venstre borttfor Atlantic. En kiwi ligger rett oppi bakken til høyre (forbi Narvesen opp bakken og forbi vaktapoteket) Kosa deg! 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Det ligger en Rema i andre etasjen på Tog og bussstasjonen. Til høyre når du kommer ut av Atlantic. Og så ligger det en Rimi nede i Torgterassen - nede på torget til venstre for Atlantic. I tillegg ligger det en Meny i Straensenteret som er til venstre borttfor Atlantic. En kiwi ligger rett oppi bakken til høyre (forbi Narvesen opp bakken og forbi vaktapoteket) Kosa deg! Takk! Ja, eg ska kosa meg! Jeg liker Stavanger veldig godt. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Det mest praktiske er vel uansett å spørre i resepsjonen? Så får du presise anvisninger. ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.