Gå til innhold

Stavanger

Anbefalte innlegg

Gjest LucySky
Skrevet

Skal gå på kurs og bo på hotell (Clarion eller gamle Atlantic) i noen dager. Trenger å vite om nærmeste lille snarkjøp (matvarehandel)!

Noen som vet?

Gjest Siddisbu
Skrevet

Det ligger en Rema i andre etasjen på Tog og bussstasjonen. Til høyre når du kommer ut av Atlantic. Og så ligger det en Rimi nede i Torgterassen - nede på torget til venstre for Atlantic. I tillegg ligger det en Meny i Straensenteret som er til venstre borttfor Atlantic.

En kiwi ligger rett oppi bakken til høyre (forbi Narvesen opp bakken og forbi vaktapoteket)

Kosa deg!

Gjest LucySky
Skrevet

Det ligger en Rema i andre etasjen på Tog og bussstasjonen. Til høyre når du kommer ut av Atlantic. Og så ligger det en Rimi nede i Torgterassen - nede på torget til venstre for Atlantic. I tillegg ligger det en Meny i Straensenteret som er til venstre borttfor Atlantic.

En kiwi ligger rett oppi bakken til høyre (forbi Narvesen opp bakken og forbi vaktapoteket)

Kosa deg!

Takk! Ja, eg ska kosa meg! Jeg liker Stavanger veldig godt.

Skrevet

Det mest praktiske er vel uansett å spørre i resepsjonen? Så får du presise anvisninger. ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...