calendula Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Vi har hatt en ulmebrann i helgen - det gikk bra men stua lukter veldig av røyk. Har vasket tak og vegger med salmiakkvann og tatt ut alle tekstilene til vask. Hvordan skal jeg vaske sofaen som er i stoff? Alle foreslag til fjerning av røyklukt mottas med stor takk! 0 Siter
Gjest surreal Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Huff så skummelt!! Godt det ikke endre med værre skader enn lukt, selv om det er ille nok. Jeg tror jeg ville kontaktet et vaskebyrå, dette er for omfattende/intens lukt til å ta selv. Vaskefirmaer, som feks ISS, har lang erfaring med røykskader/fjerning av lukt. De er effektive, men koster selvsagt litt. Dere har vel innboforsikring? I såfall vil nok dette gå på forsikringen. Lykke til!! mvh 0 Siter
Gemini Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Dette dekker forsikringen, proff vask av rengjøringsfirma altså. Er for omfattende å gå løs på sjøl. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.