amber sun Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 vrææl...hva har jeg greid? Joda, jeg har greid å bestille ferie samtidig som vi har billetter til REMkonserten i juni! Hvordan er det mulig å være så susete! Vel vet jeg at jeg kan være distre, og at jeg kan surre rundt i min egen verden innimellom, men å ikke dobbeltsjekke når jeg gledet meg til å gå på konserten! Nå kommer vi altså hjem fra ferie tre dager etter at konserten er over. *hulk* Kan ikke ombestille reisen, så nå må vi selge billettene. *sukk* Håper vi får grisepris for dem, i det minste. Arggh *river meg i håret* 0 Siter
Gjest viktigere ting i verden Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 REM? Hvem er det? Jeg lever nå et absolutt meningsfullt liv, med både ferier og jobbing, uten å ane hvem REN er en gang. Bare for å sette det litt i perspektiv :-) 0 Siter
Gjest viktigere ting i verden Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 REM? Hvem er det? Jeg lever nå et absolutt meningsfullt liv, med både ferier og jobbing, uten å ane hvem REN er en gang. Bare for å sette det litt i perspektiv :-) REN skulle stå REM 0 Siter
Gjest jammen.............. Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 REM? Hvem er det? Jeg lever nå et absolutt meningsfullt liv, med både ferier og jobbing, uten å ane hvem REN er en gang. Bare for å sette det litt i perspektiv :-) Vet du ikke hvem R.E.M. er? Går det an? Det er en kjempepopulær musikkguppe, som er super gode;) 0 Siter
Åsemor Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 REM? Hvem er det? Jeg lever nå et absolutt meningsfullt liv, med både ferier og jobbing, uten å ane hvem REN er en gang. Bare for å sette det litt i perspektiv :-) Seriøst? Hørt sangen Everybody hurts? 0 Siter
Gjest malun Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 REM? Hvem er det? Jeg lever nå et absolutt meningsfullt liv, med både ferier og jobbing, uten å ane hvem REN er en gang. Bare for å sette det litt i perspektiv :-) Amber får sikkert et mye bedre perspektiv av at du lever et meningsfylt liv. ;o) Men alvorlig talt: Perspektiv er fint, det. Og om verdenen faller sammen av småting, er det viktig å få hjelp til å se det på en annen måte. Samtidig må det være lov å bli skuffet over mindre ting også - akkurat som det er lov å finne små gleder! 0 Siter
Gjest dimi Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Huff da, amber *trøste* Jeg hadde utsikter til U2-konsert, men jeg må nok føde i stedet. Snakk om dårlig timing! 0 Siter
amber sun Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Skrevet 6. februar 2005 REM? Hvem er det? Jeg lever nå et absolutt meningsfullt liv, med både ferier og jobbing, uten å ane hvem REN er en gang. Bare for å sette det litt i perspektiv :-) I know. Men jeg er skuffet likevel. Ihvertfall ikveld. Klart det fins viktigere ting i verden, men nå er jeg skuffet. *trøstespiser sjokolade* Forresten, REM er en kjempebra gruppe, du må da ha hørt om dem? 0 Siter
amber sun Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Skrevet 6. februar 2005 Amber får sikkert et mye bedre perspektiv av at du lever et meningsfylt liv. ;o) Men alvorlig talt: Perspektiv er fint, det. Og om verdenen faller sammen av småting, er det viktig å få hjelp til å se det på en annen måte. Samtidig må det være lov å bli skuffet over mindre ting også - akkurat som det er lov å finne små gleder! Ja, ikke sant? Takk malun. ps: det hjelper med sjokolade når en er skuffet over ting som ikke er store sett i perspektiv 0 Siter
amber sun Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Skrevet 6. februar 2005 Huff da, amber *trøste* Jeg hadde utsikter til U2-konsert, men jeg må nok føde i stedet. Snakk om dårlig timing! Så U2 må vike for fødsel? Kjipt, dårlig timing, ja hehe Jeg gomler sjokolade og det hjelper visst litt. For nå kjennes det bedre allerede. Hilsen evig optimist, 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Vet du ikke hvem R.E.M. er? Går det an? Det er en kjempepopulær musikkguppe, som er super gode;) Jeg vet i hvert fall ikke hvem de er, og lever et godt liv. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Noen vi kjenner hadde kjøpt 3 for mange billetter til konserten som var i forrige uke. De prøvde å selge dem på utsiden, men tapte flere hundre kroner. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Jeg vet i hvert fall ikke hvem de er, og lever et godt liv. Jo, det må du vite. Det er jo sanger av dem hele tiden på radioen. Var vel mest populære tidlig på 90-tallet kanskje. Du er kanskje for ung. 0 Siter
amber sun Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Skrevet 6. februar 2005 Noen vi kjenner hadde kjøpt 3 for mange billetter til konserten som var i forrige uke. De prøvde å selge dem på utsiden, men tapte flere hundre kroner. Tapte de på det? Syns ofte billettene blir solgt på svartebørsen til nokså mye mer enn utsalgspris. Skal nå prøve å få mer for dem enn vi ga, ihvertfall ikke gå i tap. 0 Siter
villee Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Vet ikke om det hjelper så mye men se her: http://www.billettkontoret.com/ Nederst til høyre på siden står det at de hjelper deg med å selge billetter og jeg kan ikke tenke meg at det er noe problem selge REM billetter altså 0 Siter
amber sun Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Skrevet 6. februar 2005 Vet ikke om det hjelper så mye men se her: http://www.billettkontoret.com/ Nederst til høyre på siden står det at de hjelper deg med å selge billetter og jeg kan ikke tenke meg at det er noe problem selge REM billetter altså Takk for tips. Skal ha det i bakhodet dersom jeg ikke får solgt dem privat. 0 Siter
villee Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Takk for tips. Skal ha det i bakhodet dersom jeg ikke får solgt dem privat. Jepp, jeg vet ikke helt hvordan det fungerer men billettkontoret selger billetter DYRT! 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Jo, det må du vite. Det er jo sanger av dem hele tiden på radioen. Var vel mest populære tidlig på 90-tallet kanskje. Du er kanskje for ung. Nei for ung er jeg i hvert fall ikke, men bodde ikke i Norge tidlig på 90-tallet. 0 Siter
amber sun Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Skrevet 6. februar 2005 Nei for ung er jeg i hvert fall ikke, men bodde ikke i Norge tidlig på 90-tallet. "men bodde ikke i Norge tidlig på 90-tallet. " REM er ikke norske. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 "men bodde ikke i Norge tidlig på 90-tallet. " REM er ikke norske. Der ser du hvor lite jeg vet om dem. Jeg er heller for gammel, enn for ung. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.