Gå til innhold

Surrehuet greide det igjen...*hulk hulk*

Anbefalte innlegg

Skrevet

vrææl...hva har jeg greid?

Joda, jeg har greid å bestille ferie samtidig som vi har billetter til REMkonserten i juni!

Hvordan er det mulig å være så susete! Vel vet jeg at jeg kan være distre, og at jeg kan surre rundt i min egen verden innimellom, men å ikke dobbeltsjekke når jeg gledet meg til å gå på konserten!

Nå kommer vi altså hjem fra ferie tre dager etter at konserten er over. *hulk*

Kan ikke ombestille reisen, så nå må vi selge billettene. *sukk*

Håper vi får grisepris for dem, i det minste.

Arggh *river meg i håret*

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

9

• Hawkwind

6

• Dorthe

3

• fei1365380229

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest viktigere ting i verden
Skrevet

REM? Hvem er det?

Jeg lever nå et absolutt meningsfullt liv, med både ferier og jobbing, uten å ane hvem REN er en gang.

Bare for å sette det litt i perspektiv :-)

Gjest viktigere ting i verden
Skrevet

REM? Hvem er det?

Jeg lever nå et absolutt meningsfullt liv, med både ferier og jobbing, uten å ane hvem REN er en gang.

REN skulle stå REM

Gjest jammen..............
Skrevet

REM? Hvem er det?

Vet du ikke hvem R.E.M. er? Går det an? Det er en kjempepopulær musikkguppe, som er super gode;)

Skrevet

REM? Hvem er det?

Seriøst?

Hørt sangen Everybody hurts?

Skrevet

REM? Hvem er det?

Amber får sikkert et mye bedre perspektiv av at du lever et meningsfylt liv. ;o)

Men alvorlig talt: Perspektiv er fint, det. Og om verdenen faller sammen av småting, er det viktig å få hjelp til å se det på en annen måte.

Samtidig må det være lov å bli skuffet over mindre ting også - akkurat som det er lov å finne små gleder!

Skrevet

Huff da, amber *trøste*

Jeg hadde utsikter til U2-konsert, men jeg må nok føde i stedet. Snakk om dårlig timing!

Skrevet

REM? Hvem er det?

I know. :)

Men jeg er skuffet likevel. Ihvertfall ikveld.

Klart det fins viktigere ting i verden, men nå er jeg skuffet. :(

*trøstespiser sjokolade*

Forresten, REM er en kjempebra gruppe, du må da ha hørt om dem?

Skrevet

Amber får sikkert et mye bedre perspektiv av at du lever et meningsfylt liv. ;o)

Men alvorlig talt: Perspektiv er fint, det. Og om verdenen faller sammen av småting, er det viktig å få hjelp til å se det på en annen måte.

Samtidig må det være lov å bli skuffet over mindre ting også - akkurat som det er lov å finne små gleder!

Ja, ikke sant?

:)

Takk malun.

ps: det hjelper med sjokolade når en er skuffet over ting som ikke er store sett i perspektiv ;)

Skrevet

Huff da, amber *trøste*

Jeg hadde utsikter til U2-konsert, men jeg må nok føde i stedet. Snakk om dårlig timing!

Så U2 må vike for fødsel? Kjipt, dårlig timing, ja ;) hehe

Jeg gomler sjokolade og det hjelper visst litt. For nå kjennes det bedre allerede.

Hilsen evig optimist,

Skrevet

Vet du ikke hvem R.E.M. er? Går det an? Det er en kjempepopulær musikkguppe, som er super gode;)

Jeg vet i hvert fall ikke hvem de er, og lever et godt liv.

fei1365380229
Skrevet

Noen vi kjenner hadde kjøpt 3 for mange billetter til konserten som var i forrige uke. De prøvde å selge dem på utsiden, men tapte flere hundre kroner.

fei1365380229
Skrevet

Jeg vet i hvert fall ikke hvem de er, og lever et godt liv.

Jo, det må du vite. Det er jo sanger av dem hele tiden på radioen. Var vel mest populære tidlig på 90-tallet kanskje. Du er kanskje for ung.

Skrevet

Noen vi kjenner hadde kjøpt 3 for mange billetter til konserten som var i forrige uke. De prøvde å selge dem på utsiden, men tapte flere hundre kroner.

Tapte de på det?

Syns ofte billettene blir solgt på svartebørsen til nokså mye mer enn utsalgspris.

Skal nå prøve å få mer for dem enn vi ga, ihvertfall ikke gå i tap.

Skrevet

Vet ikke om det hjelper så mye men se her:

http://www.billettkontoret.com/

Nederst til høyre på siden står det at de hjelper deg med å selge billetter og jeg kan ikke tenke meg at det er noe problem selge REM billetter altså :)

Skrevet

Vet ikke om det hjelper så mye men se her:

http://www.billettkontoret.com/

Nederst til høyre på siden står det at de hjelper deg med å selge billetter og jeg kan ikke tenke meg at det er noe problem selge REM billetter altså :)

Takk for tips. :)

Skal ha det i bakhodet dersom jeg ikke får solgt dem privat.

Skrevet

Takk for tips. :)

Skal ha det i bakhodet dersom jeg ikke får solgt dem privat.

Jepp, jeg vet ikke helt hvordan det fungerer men billettkontoret selger billetter DYRT!

Skrevet

Jo, det må du vite. Det er jo sanger av dem hele tiden på radioen. Var vel mest populære tidlig på 90-tallet kanskje. Du er kanskje for ung.

Nei for ung er jeg i hvert fall ikke, men bodde ikke i Norge tidlig på 90-tallet.

Skrevet

Nei for ung er jeg i hvert fall ikke, men bodde ikke i Norge tidlig på 90-tallet.

"men bodde ikke i Norge tidlig på 90-tallet. "

REM er ikke norske.

Skrevet

"men bodde ikke i Norge tidlig på 90-tallet. "

REM er ikke norske.

Der ser du hvor lite jeg vet om dem. Jeg er heller for gammel, enn for ung.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...