Gå til innhold

Surrehuet greide det igjen...*hulk hulk*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Seriøst?

Hørt sangen Everybody hurts?

"Everybody hurts"...den er helt nydelig.

Når den kommer på P4 og jeg egentlig skal gå fra bilen, blir jeg bare sittende. Må høre den ferdig, den er helt fantastisk.

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

9

• Hawkwind

6

• Dorthe

3

• fei1365380229

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nei for ung er jeg i hvert fall ikke, men bodde ikke i Norge tidlig på 90-tallet.

Ikke mange steder i verden man kunne unngå REM på nittitallet gitt.

Nord-Korea, Kina, Burma, Irak og Iran er vel stort sett de jeg kan komme på. Og trolig enkelte afrikanske land.

"Losing My Religion" var vel hovedsaklig den sangen som skapte Beatles-aktige tilstander om gruppen worldwide.

fei1365380229
Skrevet

Tapte de på det?

Syns ofte billettene blir solgt på svartebørsen til nokså mye mer enn utsalgspris.

Skal nå prøve å få mer for dem enn vi ga, ihvertfall ikke gå i tap.

Prøv å selg billettene lenge før konserten ihvertfall. Det var ikke noe svartebørs etterspørsel foran inngangen ihvertfall :o)

Skrevet

Ikke mange steder i verden man kunne unngå REM på nittitallet gitt.

Nord-Korea, Kina, Burma, Irak og Iran er vel stort sett de jeg kan komme på. Og trolig enkelte afrikanske land.

"Losing My Religion" var vel hovedsaklig den sangen som skapte Beatles-aktige tilstander om gruppen worldwide.

Ja og tenk deg den sangen husker jeg til og med.......og ikke bodde jeg i Kina eller Afrika:)

Skrevet

Ja og tenk deg den sangen husker jeg til og med.......og ikke bodde jeg i Kina eller Afrika:)

Ut av ren nysgjerrighet søkte jeg opp nicket ditt på google. Logikken var da at valg av nick muligens kunne si noe om eventuell utenlandstilhørighet.

Fikk flest treff på følgende:

Israel (navn, betydning "God's Pledge").

England (en og annen dronning i middelaldertid som bar navnet Bebba)

Bosnia (da de sidene ikke var på engelsk, fikk jeg ikke sett hva referansen var der).

Så vil da kanskje gjette på at du var i et av de tre landene på begynnelsen av nittitallet...?

Skrevet

Ut av ren nysgjerrighet søkte jeg opp nicket ditt på google. Logikken var da at valg av nick muligens kunne si noe om eventuell utenlandstilhørighet.

Fikk flest treff på følgende:

Israel (navn, betydning "God's Pledge").

England (en og annen dronning i middelaldertid som bar navnet Bebba)

Bosnia (da de sidene ikke var på engelsk, fikk jeg ikke sett hva referansen var der).

Så vil da kanskje gjette på at du var i et av de tre landene på begynnelsen av nittitallet...?

Nei, ingen av de landene. Jeg har ikke holdt min nasjonalitet hemmelig her på dol. Har du ikke fått det med deg at jeg ikke er norsk? REM var like godt kjent hjemme som andre steder i verden.

Skrevet

Nei, ingen av de landene. Jeg har ikke holdt min nasjonalitet hemmelig her på dol. Har du ikke fått det med deg at jeg ikke er norsk? REM var like godt kjent hjemme som andre steder i verden.

Har faktisk ikke fått det med meg nei :-)

Det ta jeg har hatt mer eller mindre pause fra DOL i et år, samt kun sporadisk nærvær året før det, kan muligens ha noe å si mht. at det har gått meg hus forbi?

Skrevet

Har faktisk ikke fått det med meg nei :-)

Det ta jeg har hatt mer eller mindre pause fra DOL i et år, samt kun sporadisk nærvær året før det, kan muligens ha noe å si mht. at det har gått meg hus forbi?

Det er godt mulig, men jeg trodde kanskje at jeg røpte meg engang iblant på språket. Bebba kommer av at min lille kusine prøvde å si jenta på vårt språk da jeg ble født.

Skrevet

Det er godt mulig, men jeg trodde kanskje at jeg røpte meg engang iblant på språket. Bebba kommer av at min lille kusine prøvde å si jenta på vårt språk da jeg ble født.

Du har en flott språkføring - mange "hjemmelagde" nordmenn med både dårligere ordforråd, dårligere setningsbygning og flere skrivefeil enn det du har.

Det eneste jeg har stusset over av og til er enkelte holdninger - men har vel heller forbundet det med mer konservative norske miljøer enn med det store ytland.

Skrevet

*nyskjerrig* Kan jeg få vite hvor du er ifra?

Skrevet

Jeg vet i hvert fall ikke hvem de er, og lever et godt liv.

Da har du gått glipp av noe stort i RL ;o)

Skrevet

Ja, ikke sant?

:)

Takk malun.

ps: det hjelper med sjokolade når en er skuffet over ting som ikke er store sett i perspektiv ;)

Sjokkis er definitivt en av de bedre små gleder her i verden! ;o)

Skrevet

Da har du gått glipp av noe stort i RL ;o)

Har ikke gått glipp av noe, siden jeg har fått med meg de mest populære sangene;)

Skrevet

Har ikke gått glipp av noe, siden jeg har fått med meg de mest populære sangene;)

Men det er jo det viktigste da :o)

Skrevet

Du har en flott språkføring - mange "hjemmelagde" nordmenn med både dårligere ordforråd, dårligere setningsbygning og flere skrivefeil enn det du har.

Det eneste jeg har stusset over av og til er enkelte holdninger - men har vel heller forbundet det med mer konservative norske miljøer enn med det store ytland.

Konservativ er jeg ikke, men har ikke samme holdninger som alle andre her inne. Har heller ikke sett på de holdningene her som representative for den store norske folkemengde. Lurer ellers veldig på hva jeg har skrevet som du tolker som konservativt.....merkelig........

Skrevet

Men det er jo det viktigste da :o)

Av og til blir jeg tatt altfor alvorlig:)

Skrevet

*nyskjerrig* Kan jeg få vite hvor du er ifra?

Ja det kan du godt. Jeg kommer fra landet hvor Bobbie Fisher søker asyl, og hvor han ble verdensmester i sjakk i begynnelsen av 70-tallet. Noe jeg husker særdeles godt.

Skrevet

LOL

Livet er altfor kort til å ta det for høytidelig.........og så mye jeg har jobbet i helgen så kan jeg ikke være dødsens alvorlig hele tiden:)

Skrevet

Konservativ er jeg ikke, men har ikke samme holdninger som alle andre her inne. Har heller ikke sett på de holdningene her som representative for den store norske folkemengde. Lurer ellers veldig på hva jeg har skrevet som du tolker som konservativt.....merkelig........

Det er neppe noe å bry seg med. Mener det var en og annen liten detalj som gjorde at jeg fikk oppfatningen av deg som konservativ - hadde det vært noe viktig ville jeg debattert om det der og da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...