Gjest bebba Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Det er neppe noe å bry seg med. Mener det var en og annen liten detalj som gjorde at jeg fikk oppfatningen av deg som konservativ - hadde det vært noe viktig ville jeg debattert om det der og da. Det er ikke viktig, men var virkelig overraskende. Jeg vil nok tro at det kan ha mere med min alder å gjøre. Ellers så kommer jeg ikke fra det "store utland", men et "bitte lite utland". Hvor det er mange geysirer, vulkaner og store isbreeer. 0 Siter
Hawkwind Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Det er ikke viktig, men var virkelig overraskende. Jeg vil nok tro at det kan ha mere med min alder å gjøre. Ellers så kommer jeg ikke fra det "store utland", men et "bitte lite utland". Hvor det er mange geysirer, vulkaner og store isbreeer. Så hintet du ga i en av trådene over, og fant ut det ;-) Hvorvidt alder har noe å si vet jeg ikke - er selv 33, og helt klart ikke blant de mest liberale i min aldersgruppe. 0 Siter
Gjest 6556 Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Ja det kan du godt. Jeg kommer fra landet hvor Bobbie Fisher søker asyl, og hvor han ble verdensmester i sjakk i begynnelsen av 70-tallet. Noe jeg husker særdeles godt. Hmm..må si at jeg ikke vet hvem han er. Hvorfor gå rundt og ikke si det direkte? 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Så hintet du ga i en av trådene over, og fant ut det ;-) Hvorvidt alder har noe å si vet jeg ikke - er selv 33, og helt klart ikke blant de mest liberale i min aldersgruppe. Jeg er mye eldre enn deg, og merker godt at det er en naturlig del å holde fastere på sine verdier med årene. Men at jeg er konservativ har jeg aldri hørt før. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Hmm..må si at jeg ikke vet hvem han er. Hvorfor gå rundt og ikke si det direkte? Hvis du ser innlegg litt lengere nede så forstår du det. Hovedstedet er Reykjavik, men jeg kommer ikke derfra. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Jeg kan ta dem jeg, dersom det er til Oslokonserten, til kost - så du skal slippe å tape noe Når er det? Og hva kostet de? (Har ikke akkurat flust med tusenlapper heller...) 0 Siter
amber sun Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Skrevet 7. februar 2005 Jeg kan ta dem jeg, dersom det er til Oslokonserten, til kost - så du skal slippe å tape noe Når er det? Og hva kostet de? (Har ikke akkurat flust med tusenlapper heller...) Det er til konserten i Stavanger. Kostet 475 inkl. billettavgift. Du vil ikke en tur til stavanger, da? 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Det er til konserten i Stavanger. Kostet 475 inkl. billettavgift. Du vil ikke en tur til stavanger, da? Nja, ser for meg at å organisere barnevakt, hotell og reise koster langt mer enn det smaker for den konserten Synes de er bra, men ikke SÅ bra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.