Gå til innhold

leilighet som singel

Anbefalte innlegg

Gjest Skal vi bli sammen?
Skrevet

Det er UMULIG å finne en rimelig leilighet når man er singel! Verden er ikke skapt for single mennesker!

Latterlige priser i Trondheim!

Gjest skal vi bli sammen?
Skrevet

Er dette et frieri?

var mer ment som en klage. hehe:)

Skrevet

var mer ment som en klage. hehe:)

Og jeg som trodde at nå kunne jeg følge med på noe ala "Ungkaren" her :(

Skrevet

Du får flytte til et mindre sted da, og bo litt utenfor sentrum.

Jeg kjøpte leilighet da jeg var lærling, og det gikk helt fint. Men det var jo ikke i noen storby da.

Skrevet

Jeg kjøpte leilighet da jeg var lærling, og det gikk helt fint. Men det var jo ikke i noen storby da.

Det er ikke alle studier som finnes på små plasser.

Skrevet

Og jeg som trodde at nå kunne jeg følge med på noe ala "Ungkaren" her :(

Ler! Det hadde vært noe det!

Skrevet

Det er like dyrt utafor sentrum, omtrent. Så langt har det vært helt håpløst for meg å finne leilighet til overkommelig pris her oppe, men man er jo stadig på leting...

Gjest rutangis netu
Skrevet

Snakker du om leiepriser eller kjøp av leilighet? Kansje det er like ille for begge deler?

Gjest koala bear
Skrevet

Det er like dyrt utafor sentrum, omtrent. Så langt har det vært helt håpløst for meg å finne leilighet til overkommelig pris her oppe, men man er jo stadig på leting...

Har hørt at det er billigst i Stavanger. Aner ikke hvorfor....

Skrevet

Ei singel venninne av meg kjøpte seg en treroms leilighet og leide ut det ene rommet i noen år. Veldig smart på lang sikt.

Mener du leiemarkedet, kan du jo gå sammen med noen og leie en større leilighet?

Skrevet

Dit er det ikke aktuelt for meg å flytte uansett, så jeg har ikke sjekket priser der :)

Det blir gjort forsøk på å overtale meg til å flytte til Oslo igjen, men tenker jeg står over. Har ikke lyst til å bo der nede mer...

Skrevet

Hva med Australia? Ser på nicket ditt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...