Gjest Skal vi bli sammen? Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Det er UMULIG å finne en rimelig leilighet når man er singel! Verden er ikke skapt for single mennesker! Latterlige priser i Trondheim! 0 Siter
Gjest skal vi bli sammen? Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Er dette et frieri? var mer ment som en klage. hehe:) 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 var mer ment som en klage. hehe:) Og jeg som trodde at nå kunne jeg følge med på noe ala "Ungkaren" her 0 Siter
Åsemor Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Du får flytte til et mindre sted da, og bo litt utenfor sentrum. Jeg kjøpte leilighet da jeg var lærling, og det gikk helt fint. Men det var jo ikke i noen storby da. 0 Siter
Gjest Skal vi bli sammen? Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Du får flytte til et mindre sted da, og bo litt utenfor sentrum. Jeg kjøpte leilighet da jeg var lærling, og det gikk helt fint. Men det var jo ikke i noen storby da. Det er ikke alle studier som finnes på små plasser. 0 Siter
Gjest Skal vi bli sammen? Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Og jeg som trodde at nå kunne jeg følge med på noe ala "Ungkaren" her Ler! Det hadde vært noe det! 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Ler! Det hadde vært noe det! Ja sett igang:) 0 Siter
Line Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Du får flytte til et mindre sted da, og bo litt utenfor sentrum. Jeg kjøpte leilighet da jeg var lærling, og det gikk helt fint. Men det var jo ikke i noen storby da. Det er like dyrt utafor sentrum, omtrent. Så langt har det vært helt håpløst for meg å finne leilighet til overkommelig pris her oppe, men man er jo stadig på leting... 0 Siter
Gjest rutangis netu Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Snakker du om leiepriser eller kjøp av leilighet? Kansje det er like ille for begge deler? 0 Siter
Gjest koala bear Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Det er like dyrt utafor sentrum, omtrent. Så langt har det vært helt håpløst for meg å finne leilighet til overkommelig pris her oppe, men man er jo stadig på leting... Har hørt at det er billigst i Stavanger. Aner ikke hvorfor.... 0 Siter
Gjest malun Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Ei singel venninne av meg kjøpte seg en treroms leilighet og leide ut det ene rommet i noen år. Veldig smart på lang sikt. Mener du leiemarkedet, kan du jo gå sammen med noen og leie en større leilighet? 0 Siter
Line Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Har hørt at det er billigst i Stavanger. Aner ikke hvorfor.... Dit er det ikke aktuelt for meg å flytte uansett, så jeg har ikke sjekket priser der Det blir gjort forsøk på å overtale meg til å flytte til Oslo igjen, men tenker jeg står over. Har ikke lyst til å bo der nede mer... 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Har hørt at det er billigst i Stavanger. Aner ikke hvorfor.... Hva med Australia? Ser på nicket ditt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.