Gå til innhold

Glemmer å se på tv

Anbefalte innlegg

Gjest Ikke tv slave
Skrevet

Synes det er deilig å sitte de kveldene jeg er alene, og høre musikk, lese bøker, være på nettet eller ringe venner. Dette medfører at jeg får ikke med meg mye av diverse tv-programmer, og mange venner lurer på hvorfor jeg ikke sitter og ser på et eller annet som går på tv'n når jeg ringer. Er det bare meg, eller er det flere som liker å slå av tv'n?

Skrevet

Gjør vel begge deler. Tirsdagskveldene er bankers (før Amy, nå Frustrerte fruer), ellers varierer det noe.

Det hender ofte at jeg sitter her på dol, eller på chatten med andre skravlehøner fra dol, hehe.

Da blir det ofte til at jeg heller skravler enn å se Sex&Singelliv eller noe annet som jeg egentlig hadde tenkt å se.

Det kommer an på, hva som fenger mest. :)

Gjest monogrammet
Skrevet

Gjør vel begge deler. Tirsdagskveldene er bankers (før Amy, nå Frustrerte fruer), ellers varierer det noe.

Det hender ofte at jeg sitter her på dol, eller på chatten med andre skravlehøner fra dol, hehe.

Da blir det ofte til at jeg heller skravler enn å se Sex&Singelliv eller noe annet som jeg egentlig hadde tenkt å se.

Det kommer an på, hva som fenger mest. :)

ser ikke særlig mye tv, men det er nok mer frodi jeg ikke har tid pga,skolearbeid,fritidsaktiviteter osv.får alltid med meg joey og gilmore girls,ellers ikke så mye..og så har det nok litt med at foreldrene mine sitter og ser tv om kveldene og vi har bare ett fungerende tv i dette huset..er egentlig ikke så mange programmer som fenger meg noe særlig.

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

"Er det bare meg, eller er det flere som liker å slå av tv'n?"

Jeg pleier ikke slå PÅ tv'n, jeg. Da slipper jeg å slå den AV! Ser kanskej nyheter. Og ett program til i løpet av uken. Og litt fredagskvelden...

Gjest Ikke tv slave
Skrevet

"Er det bare meg, eller er det flere som liker å slå av tv'n?"

Jeg pleier ikke slå PÅ tv'n, jeg. Da slipper jeg å slå den AV! Ser kanskej nyheter. Og ett program til i løpet av uken. Og litt fredagskvelden...

Siden du ser nyheter, som jeg ofte gjør også, så må du slå den AV.

Skrevet

Hadde jeg ikke hatt pcen i stua, eller tidligere tv på datarommet, hadde jeg nok ikke sett mye på tv jeg heller. Men siden jeg har tv og pc i nærheten av hverandre blir det til at begge deler står på stort sett hele tida.

Skrevet

Herregud nyt det!! Du kan jo alltids merke deg de mest populære programmsendetidene, så kan du ringe vennenne dine utenom.

Gjest Karikruskakli.
Skrevet

Akkurat slik er jeg ja.Jeg får sett lite på Tv, men jeg får lest mange bøker.

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Siden du ser nyheter, som jeg ofte gjør også, så må du slå den AV.

*ler* ...jada! Men du spurte om vi likte å slå den AV. Det skjer automatisk, ettersom den bare står PÅ når jeg har slått på fx nyhetene. Før programdama maser i vei, er den AV hos meg. Deilig!

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...