Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen sitter her og ser Robinson VIP.

Mannen mener at Hulk Hogan er den samme som danske Asbjørn Riis.

Jeg er uenig.

Noen som vet om jeg har rett?

Fortsetter under...

Skrevet

Jada, du har rett.

Hulk Hogan er en amerikansk wrestler som egentlig heter Terry Gene Bollea, mens Asbjørn Riis er en wannabe Hulk Hogan.

F.eks http://www.imdb.com/name/nm0001356/

Aha, var det sånn det hang sammen.

Wannabe, altså. Ja ja, bra å bli rettet på.

;)

Annonse

Skrevet

Tenk at Jan Simonsen kom på 2. plass i Robinson Vip!

Skrevet

Jeg har tidligere hatt samme diskusjon ;)

Men jeg mente at det var Hulk Hogan da ;o

Skrevet

En pussig konklusjon all den tid ditt søkte viste klart at han ikke er Hulk Hogan.

Ja, jeg skjønte det etterhvert, jeg var litt for rask til å trekke konklusjonen.

Så den var nok litt pussig, ja. *ler*

Skrevet

Herregud, er det virkelig mulig å IKKE vite forskjellen på disse to - HÆ

Det finnes jo bare EN Hulk Hogan, og ingen, jeg gjentar ingen kommer engang i nærheten av han :-)

Jeg tror jammen jeg har wrestlingopptak liggende helt fra han begynte i 79 - 80. Altså, jeg tok det opp senere for lenge siden - da det var et tilbakeblikk-programm hvor de viste hvem han hadde vært i bingen med.

Nesten flaut å innrømme det, men jeg diggan og husker navna på de fleste av de gamle, men Hulk var den flotteste (rødme av skam) Liker han søren meg enda, men nå begynner han å bli litt vel gammel. Har ikke sett noe på lenge nå, men kanskje jeg skal plukke frem de videokasettene gitt - hmmm.

Her er navnene på resten av Hulks familie. Han hadde også en bror, men han døde av narko (var det vel)

Faren heter: Pete Bollea

Moren heter: Ruth Bollea

Kona heter: Linda Bollea

Datteren heter: Brooke Bollea

Sønnen heter: Nicholas Bollea

Ja, jeg er/eller var spesiellt interessert. Stikker å gjemmer meg :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...