Gjest monogrammet Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 kan noen fortelle meg hva det siste som skjedde i gilmore girls var,før de begynnte å sende nye episoder sist søndag?tror ikke jeg fylgte så mye med i slutten av forrige sesong,og er litt forvirret nå siden de er så mye eldre,dean er gift osv..hvor gammel var rory i slutten av sist sesong? 0 Siter
Åsemor Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Rory bodde på universitetet forrige sesong, og Dean har vært gift lenge. Vanskelig å sortere hva som er verdt å fortelle noe om igrunn... 0 Siter
Gjest trofast seer Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Tror du kan se reprisene mandag til fredag i tre tiden, men hvor gamle de episodene er, er jeg ikke sikker på. Rory studerte ved Harvard (tror jeg),sammen med Paris, og hadde slått opp med Jesse rett før det. Dean giftet seg, og de prøvde å være venner, men måtte treffes i sjul...Og da hun kom hjem fra universitetet (da sommeren begynte) lå de sammen...men det fikk du vel med deg på søndag...Og Lorelay dater Luke.. Er så lenge siden de viste den forrige sesongen, så nå ble jeg usikker på alt...men tror at det jeg skrev skal stemme. Syns det har blitt litt kjedelig nå, var kjekkere før... Rory oppfører seg helt rart også... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.