Gå til innhold

gilmore girls

Anbefalte innlegg

Gjest monogrammet
Skrevet

kan noen fortelle meg hva det siste som skjedde i gilmore girls var,før de begynnte å sende nye episoder sist søndag?tror ikke jeg fylgte så mye med i slutten av forrige sesong,og er litt forvirret nå siden de er så mye eldre,dean er gift osv..hvor gammel var rory i slutten av sist sesong?

Skrevet

Rory bodde på universitetet forrige sesong, og Dean har vært gift lenge.

Vanskelig å sortere hva som er verdt å fortelle noe om igrunn...

Gjest trofast seer
Skrevet

Tror du kan se reprisene mandag til fredag i tre tiden, men hvor gamle de episodene er, er jeg ikke sikker på.

Rory studerte ved Harvard (tror jeg),sammen med Paris, og hadde slått opp med Jesse rett før det. Dean giftet seg, og de prøvde å være venner, men måtte treffes i sjul...Og da hun kom hjem fra universitetet (da sommeren begynte) lå de sammen...men det fikk du vel med deg på søndag...Og Lorelay dater Luke..

Er så lenge siden de viste den forrige sesongen, så nå ble jeg usikker på alt...men tror at det jeg skrev skal stemme. Syns det har blitt litt kjedelig nå, var kjekkere før... Rory oppfører seg helt rart også...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...