Gå til innhold

rumpekrise

Anbefalte innlegg

Gjest anastaciaa
Skrevet

hva gjør jeg med rumpa mi?for at den skal se bra ut?hmm?

Skrevet

Du kan da ikke se rumpa selv, og hvem vil du at skal synes den ser bra ut? Spør vedkommende :)

Gjest Elextra
Skrevet

Ta på deg noe kledelig (det er helt avgjørende).

Skrevet

Men ikke lommer på rompa.

Jo!

Det er svært svært få som har rompe som ser bra ut i bukse uten rompe-lommer. Da skal man ha fin bitteliten sprettrumpe fra før, og siden vedkommende spør som hun gjør går jeg ut fra at hun ikke har det.

Skrevet

Jo!

Det er svært svært få som har rompe som ser bra ut i bukse uten rompe-lommer. Da skal man ha fin bitteliten sprettrumpe fra før, og siden vedkommende spør som hun gjør går jeg ut fra at hun ikke har det.

Rompa mi ser større ut hvis jeg har lommer på buksa der bak. Men nå har jeg ganske stor rompe da. Men jeg liker den, I like it alot!

Hmmm, kanskje det er forskjellig fra rompe til rompe :-)

Gjest lurer jeg på
Skrevet

Jo!

Hva er sprettrompe?

Skrevet

Hva er sprettrompe?

*LOL*

Ja, det er mye en skal lure på.

Skrevet

Hva er sprettrompe?

Det er en rompe som ser ut som man spretter opp igjen om man detter på rompa. Eller at en krone vil sprette opp om man kaster den ned på rompa mens man ligger på magen. En stram rompe. Dessuten ser den ut som den spretter litt ut av kroppen.

Motsetningen til dvaske store løse småfeite romper.

Gjest lurer jeg på
Skrevet

Det er en rompe som ser ut som man spretter opp igjen om man detter på rompa. Eller at en krone vil sprette opp om man kaster den ned på rompa mens man ligger på magen. En stram rompe. Dessuten ser den ut som den spretter litt ut av kroppen.

Motsetningen til dvaske store løse småfeite romper.

hehe..

Hmmm, har fått høre at jeg har sprettrumpe, men har aldri skjønt hvorfor... er ikke helt enig,men det spørs vel på øyne som ser;)

Skrevet

Dette kan jeg ikke svare på før jeg har fått sett et bilde av stussen. Da skal du få en utførlig beskrivelse av hva du må gjøre.

Skrevet

Tja, litt vanskelig å svare på. Men trening bruker å hjelpe ;-)

Skrevet

Men ikke lommer på rompa.

Det avgjørende er hvordan lommene er festet på rompa.

Skrevet

Rompa mi ser større ut hvis jeg har lommer på buksa der bak. Men nå har jeg ganske stor rompe da. Men jeg liker den, I like it alot!

Hmmm, kanskje det er forskjellig fra rompe til rompe :-)

Også forskjell fra bukse til bukse, som malun sier så kommer det an på hvordan lommene er festa på buksa.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Da begynner du å bruke klyster og balsam, samtidig som du innfører peppermynte i kostholdet ditt.

Skrevet

Hvis du stiller deg på alle fire med overkroppen ned, samtidig som du svaier i ryggen, så ser det sikkert bra ut :-)

"............................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...