Gjest anastaciaa Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 hva gjør jeg med rumpa mi?for at den skal se bra ut?hmm? 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Du kan da ikke se rumpa selv, og hvem vil du at skal synes den ser bra ut? Spør vedkommende 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Ta på deg noe kledelig (det er helt avgjørende). 0 Siter
Moraki Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Ta på bukse med lommer. Men ikke lommer på rompa. 0 Siter
Åsemor Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Men ikke lommer på rompa. Jo! Det er svært svært få som har rompe som ser bra ut i bukse uten rompe-lommer. Da skal man ha fin bitteliten sprettrumpe fra før, og siden vedkommende spør som hun gjør går jeg ut fra at hun ikke har det. 0 Siter
Moraki Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Jo! Det er svært svært få som har rompe som ser bra ut i bukse uten rompe-lommer. Da skal man ha fin bitteliten sprettrumpe fra før, og siden vedkommende spør som hun gjør går jeg ut fra at hun ikke har det. Rompa mi ser større ut hvis jeg har lommer på buksa der bak. Men nå har jeg ganske stor rompe da. Men jeg liker den, I like it alot! Hmmm, kanskje det er forskjellig fra rompe til rompe :-) 0 Siter
Gjest lurer jeg på Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Jo! Det er svært svært få som har rompe som ser bra ut i bukse uten rompe-lommer. Da skal man ha fin bitteliten sprettrumpe fra før, og siden vedkommende spør som hun gjør går jeg ut fra at hun ikke har det. Hva er sprettrompe? 0 Siter
amber sun Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Hva er sprettrompe? *LOL* Ja, det er mye en skal lure på. 0 Siter
Åsemor Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Hva er sprettrompe? Det er en rompe som ser ut som man spretter opp igjen om man detter på rompa. Eller at en krone vil sprette opp om man kaster den ned på rompa mens man ligger på magen. En stram rompe. Dessuten ser den ut som den spretter litt ut av kroppen. Motsetningen til dvaske store løse småfeite romper. 0 Siter
Gjest lurer jeg på Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Det er en rompe som ser ut som man spretter opp igjen om man detter på rompa. Eller at en krone vil sprette opp om man kaster den ned på rompa mens man ligger på magen. En stram rompe. Dessuten ser den ut som den spretter litt ut av kroppen. Motsetningen til dvaske store løse småfeite romper. hehe.. Hmmm, har fått høre at jeg har sprettrumpe, men har aldri skjønt hvorfor... er ikke helt enig,men det spørs vel på øyne som ser;) 0 Siter
nick Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Dette kan jeg ikke svare på før jeg har fått sett et bilde av stussen. Da skal du få en utførlig beskrivelse av hva du må gjøre. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Tja, litt vanskelig å svare på. Men trening bruker å hjelpe ;-) 0 Siter
Gjest malun Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Men ikke lommer på rompa. Det avgjørende er hvordan lommene er festet på rompa. 0 Siter
Gemini Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Rompa mi ser større ut hvis jeg har lommer på buksa der bak. Men nå har jeg ganske stor rompe da. Men jeg liker den, I like it alot! Hmmm, kanskje det er forskjellig fra rompe til rompe :-) Også forskjell fra bukse til bukse, som malun sier så kommer det an på hvordan lommene er festa på buksa. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Da begynner du å bruke klyster og balsam, samtidig som du innfører peppermynte i kostholdet ditt. 0 Siter
Prozak Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Hvis du stiller deg på alle fire med overkroppen ned, samtidig som du svaier i ryggen, så ser det sikkert bra ut :-) "............................." 0 Siter
Gjest til deg Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Hvis du stiller deg på alle fire med overkroppen ned, samtidig som du svaier i ryggen, så ser det sikkert bra ut :-) "............................." http://www.stud.ntnu.no/~shane/stasj/pics/humor/div/529.html 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.