Gå til innhold

rumpekrise

Anbefalte innlegg

Gjest til deg
Skrevet

Den perfekte kvinne :-)

"........................."

Tja...jeg syntes de kunne beholt puppene.

Skrevet

Tja...jeg syntes de kunne beholt puppene.

Enig :-)

"........................."

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ta på bukse med lommer.

Enig.

Det hjelper ikke engang med fin rumpe dersom buksa ikke har lommet. Kanskje hvis det er en sånn trang, hvit, som går litt inn og former rumpa som et deilig eple, men ikke ellers.

F.eks. er jeans uten lommer helt meningsløse bukser. Kunne like gjerne gått uten.

Skrevet

*lol*...dette må vel være den perfekte kvinnekropp.

Blir litt dårlig med munnsex da......

Skrevet

Enig.

Det hjelper ikke engang med fin rumpe dersom buksa ikke har lommet. Kanskje hvis det er en sånn trang, hvit, som går litt inn og former rumpa som et deilig eple, men ikke ellers.

F.eks. er jeans uten lommer helt meningsløse bukser. Kunne like gjerne gått uten.

Jeg er helt enig. Bukser uten lommer (spesielt jeans) er ikke fint. Faktisk er det så lite fint at jeg synes det er direkte stygt, uansett hva slags rumpe man har.

Skrevet

Blir litt dårlig med munnsex da......

Hehe, ja, men tenk på all kaklingen du slapp.

Skrevet

Hehe, ja, men tenk på all kaklingen du slapp.

he-he-he...der sa du noe:-)

Skrevet

Enig.

Når det gjelder jeans er jeg enigt med deg.

Men en litt "penere" bukse på en flott damerumpe, kan være lækkert uten lommer.....

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg er helt enig. Bukser uten lommer (spesielt jeans) er ikke fint. Faktisk er det så lite fint at jeg synes det er direkte stygt, uansett hva slags rumpe man har.

Jeg også. Lommeløse bukser ødelegger tagbare driteapparat.

Lommeløse bukser burde forbys.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Når det gjelder jeans er jeg enigt med deg.

Men en litt "penere" bukse på en flott damerumpe, kan være lækkert uten lommer.....

Ja, det er nok jeans jeg har hengt meg opp i. Sånne tynne, hvite bukser kan gjøre seg godt på en fin rumpe.

Jeg trives enormt med rumper.

Skrevet

Ja, det er nok jeans jeg har hengt meg opp i. Sånne tynne, hvite bukser kan gjøre seg godt på en fin rumpe.

Jeg trives enormt med rumper.

Pene damerumper er noe av det flotteste som finnes:-)

Skrevet

Hvis den er for flat (det er min), så er det ganske effektivt å stå med bena fra hverandre, tærne litt ut, og dyp bøy i knærne. Og så løfter du det ene benet opp, og sparker ut til siden. Så setter du det ned igjen, og tar det andre. Du må stå med ganske dyp bøy i knærne, men da er det effektivt. Litt vanskelig å forklare, men man ligner litt på en sånn bryter fra Japan, sumobryter heter det vel? Lykke til :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...