Champagne Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Denne er litt ekkel når du ser hva som er feil.. http://www.eyetricks.com/scary_optical_illusion2.htm 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Å herregud!!! Tror jeg fikk hjerte i halsen nå!! 0 Siter
TheFrozenOne Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Den var MER enn ekkel...vet ihvertfall nå at jeg ikke har et svakt hjerte... 0 Siter
Gjest hihi jaja Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 hehe, den er litt oppbrukt. men morsom lell 0 Siter
Gjest skilt - og likevel... Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Å herregud!!! Tror jeg fikk hjerte i halsen nå!! Bløffer dere - eller ser dere noe jeg ikke ser? Si meg i så fall hva - ellers dør jeg av nysgjerrighet!!!!! 0 Siter
Gjest skilt - og likevel... Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 hehe, den er litt oppbrukt. men morsom lell Kan du please si meg hva dere ser som ikke jeg ser!!! 0 Siter
Gjest stirr! :) Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Kan du please si meg hva dere ser som ikke jeg ser!!! se på den i ett minutt så finner du feilen. ikke ta bort øynene, du må se de små detaljene 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Bløffer dere - eller ser dere noe jeg ikke ser? Si meg i så fall hva - ellers dør jeg av nysgjerrighet!!!!! se på den i ett minutt.. og ha lyden på.. 0 Siter
Prozak Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Begynner å bli et par år siden jeg gikk på sånt :-) "............................." 0 Siter
Champagne Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Skrevet 6. februar 2005 Begynner å bli et par år siden jeg gikk på sånt :-) "............................." Hø..! Du vart så skremt så..! 0 Siter
Gjest bowenfan Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Kan du please si meg hva dere ser som ikke jeg ser!!! Jeg fikk ikke opp noe bilde i mozilla, men det fungerte i explorer. Så kanskje det har med nettleseren din å gjöre? 0 Siter
Gjest skilt - og likevel... Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 se på den i ett minutt.. og ha lyden på.. Takk - det er såvidt jeg fortsatt lever! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Takk - det er såvidt jeg fortsatt lever! hehe me too. Det verste er at jeg har sett maaange liknende av disse før, men går på dem HVER eneste gang! 0 Siter
Prozak Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Hø..! Du vart så skremt så..! Nope - jeg luktet lunta lenge før, så jeg så det ikke engang :-) "............................" 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 DIN JÆVELUNGE! Jeg satt i dyp konsentrasjon og fikk hjerte i halsen. 0 Siter
Champagne Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Skrevet 6. februar 2005 DIN JÆVELUNGE! Jeg satt i dyp konsentrasjon og fikk hjerte i halsen. Unnskyld... 0 Siter
amber sun Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Denne gangen åpner jeg ikke. Sikkert den hvor noe flagrer fram og skriker eller noe. Har fått hjertet i halsen av den der før. Så denne gangen åpner jeg ikke. Ne-ne-ne-ne-ne-neee... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.