Gå til innhold

Finner du feilen her?

Anbefalte innlegg

Gjest gammel spøk
Skrevet

Begynner å bli et par år siden jeg gikk på sånt :-)

"............................."

Snart 2 år siden jeg så den spøken for første gang.

Skrevet

KJERRING!!!!

Det var nesten en tekopp i laptopen, bikkja trur det er krig (på grunn av noe som sikkert høres ut som et krigs-ulvehyyyyl) og hjertet mitt slår ujevnt...

Thank you ;-)

Skrevet

Denne åpner jeg ikke - klok av skade.

Min oppriktige mening er at sånne greier må være livsfarlig for folk med hjerteproblemer eller angst. Det burde vært forbud mot slikt!

Skrevet

Jeg åpnet den i går, og så ingenting. I dag greier jeg ikke åpne den engang.

Gjest KariKruskakli.
Skrevet

Unnskyld...

Det går bra.

Jeg lever enda.

Skrevet

Gammel, men morsom lell..!

Jeg skvatt iallefall himmelhøyt :)

Enda jeg ikke hadde på lyden engang..

Skrevet

se på den i ett minutt.. og ha lyden på..

Eg hadde ikkje lyd på.

Kanskje like greit. Eg har framleis vondt i brystkassa etter at hjartet hoppa.

Skrevet

*Klatrer opp på stolen igjen* *rister på hodet*

Eh...Har de dratt nå?

*ser meg rundt*

Skrevet

*Klatrer opp på stolen igjen* *rister på hodet*

Eh...Har de dratt nå?

*ser meg rundt*

Hva er det som popper fram? Er det det hylende gjenferdet, eller er det noe annet?

Har ikke åpnet det, klok av skade etter forrige gang noen la ut noe sånt og jeg omtrent fikk hjertet ut av kroppen før det ramla tilbake igjen...

Skrevet

Hva er det som popper fram? Er det det hylende gjenferdet, eller er det noe annet?

Har ikke åpnet det, klok av skade etter forrige gang noen la ut noe sånt og jeg omtrent fikk hjertet ut av kroppen før det ramla tilbake igjen...

Det er et ansikt der noen holder hendene mot ørene, tror ikke det er et gjenferd.

Skrevet

Det er et ansikt der noen holder hendene mot ørene, tror ikke det er et gjenferd.

Åja, da vet jeg hva det er. Det var den jeg skvatt så himmelhøyt av sist, trodde det skulle være et gjenferd eller noe, jeg. hehe

Thanks ;)

*åpner ikke*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...