Gå til innhold

Forelska i Jan-Werner Danielsen..

Anbefalte innlegg

Gjest jeg vil være en venn..
Skrevet

Ja, det er min beste venninne. Det er så pinlig at jeg ikke tør å bruke nick engang!

Er det noe håp, eller er han hundre prosent skeiv? Han har jo ikke sagt noe om det, da..

De fleste i dag bryr seg vel ikke om folk er sånn eller sånn, så det å komme ut av skapet burde jo ikke være en big deal?

Eller skal jeg fortelle min venninne at alt håp er ute?

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

14

• Mary Poppins

6

• damedame

5

• Line

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

ShitDiddelyDo
Skrevet

Han har i hvert fall mannlige partnere, men du kan jo finne nummeret hans og sende mannen en melding.

Skrevet

Det viser bare at det er håp for alle! Eklere mann finnes ikke.

Skrevet

Han har i hvert fall mannlige partnere, men du kan jo finne nummeret hans og sende mannen en melding.

Er han ikke en sambygding av deg, da, SDD?

*flire*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Er han ikke en sambygding av deg, da, SDD?

*flire*

Jeg vet ikke hvor han holder hus, men jeg vet i hvert fall at han var gutter. Også i min kommune. :)

Det er vel uansett ingen hemmelighet. Da hadde jeg ikke skrevet det her.

Skrevet

Jeg vet ikke hvor han holder hus, men jeg vet i hvert fall at han var gutter. Også i min kommune. :)

Det er vel uansett ingen hemmelighet. Da hadde jeg ikke skrevet det her.

"Jeg vet ikke hvor han holder hus, men jeg vet i hvert fall at han var gutter."

Var gutter??? er det bare jeg som ikke skjønner hva det betyr?

ShitDiddelyDo
Skrevet

"Jeg vet ikke hvor han holder hus, men jeg vet i hvert fall at han var gutter."

Var gutter??? er det bare jeg som ikke skjønner hva det betyr?

Hehe, jeg slurver litt for mye i dag.

Det skulle stå at jeg vet at han dater gutter. Usikker på hva som skjedde der.

Skrevet

Hehe, jeg slurver litt for mye i dag.

Det skulle stå at jeg vet at han dater gutter. Usikker på hva som skjedde der.

hehe ja jeg så et annet sted her inne hvor du hadde slurvet en del og, ute på byen igår eller ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

hehe ja jeg så et annet sted her inne hvor du hadde slurvet en del og, ute på byen igår eller ;)

Nei, ikke denne helgen. Men det hender jeg tenker på andre ting når jeg skriver. Da blir det fullstendig kaos. :)

Jeg skriver faktisk best i fylla. Da slurver jeg ikke. Sjekker innleggene før jeg sender dem, nettopp fordi jeg forventer vås. :)

Skrevet

Nei, ikke denne helgen. Men det hender jeg tenker på andre ting når jeg skriver. Da blir det fullstendig kaos. :)

Jeg skriver faktisk best i fylla. Da slurver jeg ikke. Sjekker innleggene før jeg sender dem, nettopp fordi jeg forventer vås. :)

I motsetning til meg som skriver svært lite konstruktive innlegg i fylla. Mulig jeg skal gjøre som deg neste gang, forvente bare vås og dermed sjekke over før jeg sender. :)

Skrevet

I motsetning til meg som skriver svært lite konstruktive innlegg i fylla. Mulig jeg skal gjøre som deg neste gang, forvente bare vås og dermed sjekke over før jeg sender. :)

Bonusen med å skrive innlegg i fylla er spenningen dagen etter når man skal sjekke hva man har klart å trøkke ut av seg.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det kommer selvsagt an på hvor full man er. Ofte husker man ikke engang at man har skrevet innlegg. Når man våkner dagen derpå tror man simpelthen at noen har hatt tilgang til brukernavn og passord i løpet av natta.

Det er i hvert fall ikke grenser for hva den tullingen som har mitt brukernavn og passord, til tider, presterer å lire av seg. Skulle gjerne fått tak i denne hemningsløse slampen. Da skulle jeg faen meg gitt han inn.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det kommer selvsagt an på hvor full man er. Ofte husker man ikke engang at man har skrevet innlegg. Når man våkner dagen derpå tror man simpelthen at noen har hatt tilgang til brukernavn og passord i løpet av natta.

Det er i hvert fall ikke grenser for hva den tullingen som har mitt brukernavn og passord, til tider, presterer å lire av seg. Skulle gjerne fått tak i denne hemningsløse slampen. Da skulle jeg faen meg gitt han inn.

Skrevet

Bonusen med å skrive innlegg i fylla er spenningen dagen etter når man skal sjekke hva man har klart å trøkke ut av seg.

jo det er sant. Men noen ganger går denne spenninen over til flauhet (vet det ikke er et ord men kom ikke på riktig ord i farten ;) ) og det er ikke alltid like moro ;)

Skrevet

hehe :)

Skrevet

jo det er sant. Men noen ganger går denne spenninen over til flauhet (vet det ikke er et ord men kom ikke på riktig ord i farten ;) ) og det er ikke alltid like moro ;)

Kjenner jeg overhodet ikke til.

*fortrenger*

Skrevet

Det rare er at innlegget plutselig ikke er så flott eller kult som en trodde da en skrev det. Rart hvordan det kan forandre seg på bare noen få timer ;)

Og hver gang sier en det samme; at en ikke skal skrive på nettet igjen når en har vært for brisen.

Men det virker alltid veldig logisk å taste ivei etter noen glass.

En føler seg liksom så brilliant.

*kremt*

Skrevet

Har han ikke dame som han bor sammen med da? Synes jeg leste det for ei stund siden.

Skrevet

Har han ikke dame som han bor sammen med da? Synes jeg leste det for ei stund siden.

Du blander ikke med han Rein et eller annet nå?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...