Gå til innhold

Forelska i Jan-Werner Danielsen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det rare er at innlegget plutselig ikke er så flott eller kult som en trodde da en skrev det. Rart hvordan det kan forandre seg på bare noen få timer ;)

Og hver gang sier en det samme; at en ikke skal skrive på nettet igjen når en har vært for brisen.

Men det virker alltid veldig logisk å taste ivei etter noen glass.

En føler seg liksom så brilliant.

*kremt*

Huff ja, den slagferdige fasen er forræderisk.

Man føler seg ikke beruset i det hele tatt, men desto mer oppfylt av guddommelig inspirasjon. Dessverre er det ikke helt sånn i virkeligheten...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

14

• Mary Poppins

6

• damedame

5

• Line

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Skrevet

Du blander ikke med han Rein et eller annet nå?

Ikke Rein Alexander nei. Både ser og hører forskjell på de to da ):

Mener Jan Werner var sammen/er sammen ei trønderjente, men skal ikke være for påståelig nå altså.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Har han ikke dame som han bor sammen med da? Synes jeg leste det for ei stund siden.

Jeg vet ikke hvem han bor sammen med, men jeg vet i hvert fall at han var sammen med en kompis av en venninne av meg for et par år siden. En homsekompis, og disse har ofte full kontroll på folk, sier også at Jan Werner kjærer to'er.

Skrevet

Jeg vet ikke hvem han bor sammen med, men jeg vet i hvert fall at han var sammen med en kompis av en venninne av meg for et par år siden. En homsekompis, og disse har ofte full kontroll på folk, sier også at Jan Werner kjærer to'er.

hva så med alle heteromenn som "kjærer to'er"? Dét blir ikke "sladert" om.

Bli voksen gutt.

ShitDiddelyDo
Skrevet

hva så med alle heteromenn som "kjærer to'er"? Dét blir ikke "sladert" om.

Bli voksen gutt.

Jeg har akkurat stått opp og er unnskyldt. Kjærer = kjører.

Det er da ingen som sladrer her. Er ikke fyren åpen homse? Nettopp.

Skrevet

Jeg har akkurat stått opp og er unnskyldt. Kjærer = kjører.

Det er da ingen som sladrer her. Er ikke fyren åpen homse? Nettopp.

Kjærer eller kjører, same shit.

Våkne opp, gutt - får jeg si da :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nå er jeg våken!

Men du: Hvis jeg har misforstått noe og mannen ikke er åpen, kan du bare si fra til webbis og be henne slette innleggene mine. For det er ikke meningen å oute noen. Det er jo så mange som står fram for tiden at jeg mister fullstendig kontroll.

For øvrig aner jeg fint lite om fyrens preferanser, så to'er kommentaren var en sleivete homsebemerkning.

Skrevet

Nå er jeg våken!

Men du: Hvis jeg har misforstått noe og mannen ikke er åpen, kan du bare si fra til webbis og be henne slette innleggene mine. For det er ikke meningen å oute noen. Det er jo så mange som står fram for tiden at jeg mister fullstendig kontroll.

For øvrig aner jeg fint lite om fyrens preferanser, så to'er kommentaren var en sleivete homsebemerkning.

hehe, tror du jeg gidder å løpe til webmaster for å be vedkommende om å slette dine innlegg? Tror ikke du er helt våken ennå. Gutt.

Nei, fyren er vel åpen nok på sitt vis. Og dét skal vi respektere. Du kan vel holde deg for god for å bruke uttrykk for "kjører to'er", når vel også du vet at det fortsatt er vanskelig for unge gutter å komme ut - nettopp på grunn av slike kommentarer. Vet ikke om du er i skapet, men det går vel an til å forestille seg at det ikke er verdens enkleste ting? OG det burde være verdens enkleste ting å ikke komme med slike slengbemerkninger - især ikke når det for menn generellt (ikke bare for homofile og bifile) er spennende å ta partneren sin dér.

Nei, lang tale her. På tide å fortsette dagen et annet sted, merker jeg.

mil1365380270
Skrevet

Nå er jeg våken!

Fikk spørsmål om han var sammen med en gutt eller jente, sa "ingen kommentar" og smilte. Tror ikke du har røpet en veldig stor hemmelighet :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

hehe, tror du jeg gidder å løpe til webmaster for å be vedkommende om å slette dine innlegg? Tror ikke du er helt våken ennå. Gutt.

Nei, fyren er vel åpen nok på sitt vis. Og dét skal vi respektere. Du kan vel holde deg for god for å bruke uttrykk for "kjører to'er", når vel også du vet at det fortsatt er vanskelig for unge gutter å komme ut - nettopp på grunn av slike kommentarer. Vet ikke om du er i skapet, men det går vel an til å forestille seg at det ikke er verdens enkleste ting? OG det burde være verdens enkleste ting å ikke komme med slike slengbemerkninger - især ikke når det for menn generellt (ikke bare for homofile og bifile) er spennende å ta partneren sin dér.

Nei, lang tale her. På tide å fortsette dagen et annet sted, merker jeg.

Unnskyld da. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Fikk spørsmål om han var sammen med en gutt eller jente, sa "ingen kommentar" og smilte. Tror ikke du har røpet en veldig stor hemmelighet :-)

Nei, det blir litt som å røpe at denne unge Hareide i KRF er homse. Det er noe alle forstår uansett. :)

Skrevet

Unnskyld da. :)

Hjelper ikke å si unnskyld til meg. Gutt.

;)

Ha en god dag videre!

Hilsen en - i øyeblikket - liten xantippe

mil1365380270
Skrevet

Nei, det blir litt som å røpe at denne unge Hareide i KRF er homse. Det er noe alle forstår uansett. :)

Kjenner ikke Jan-Werner jeg, men han er fantastisk til å synge, i tillegg til at han har en utstråling/personlighet, som er alt for bra for dette knøttlille landet her. Håper han får en stor karriere, det har han alle mulige forutsetninger for. Tror jeg :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Kjenner ikke Jan-Werner jeg, men han er fantastisk til å synge, i tillegg til at han har en utstråling/personlighet, som er alt for bra for dette knøttlille landet her. Håper han får en stor karriere, det har han alle mulige forutsetninger for. Tror jeg :-)

Jeg kjenner han heller ikke, men har hørt han synge. Min mening er at han overbruker stemmen sin noe så til de grader at det blir for mye av det gode.

Men han hadde sikkert gjort det bra i Idol. Langt hår og greier. Hadde smelta Ole I Dole tvert!

mil1365380270
Skrevet

Jeg kjenner han heller ikke, men har hørt han synge. Min mening er at han overbruker stemmen sin noe så til de grader at det blir for mye av det gode.

Men han hadde sikkert gjort det bra i Idol. Langt hår og greier. Hadde smelta Ole I Dole tvert!

Idol? J-W er for bra for Idol!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Idol? J-W er for bra for Idol!

Ikke så lenge han voldtar diverse ører med overdreven stemmebruk.

Stemmeonani kalles det han bedriver.

Skrevet

Jaja... ikke noe galt i det!

:o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jaja... ikke noe galt i det!

:o)

Nei, han er sikkert en trivelig kar. :)

Skrevet

Hareide er da ikke homo!?

Man er da ikke automatisk homo om man er spebygd og pen?

Not that it is anything wrong with it.

Gjest shit sjøl
Skrevet

Hvorfor blander du samer inn i denne diskusjonen?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...