Gå til innhold

hører stemmer når jeg er trøtt


Gjest elinemarie

Anbefalte innlegg

Gjest elinemarie

noen ganger hører jeg stemmer, jeg kan våkne av at en svært skremmende stemme sier "hallo" eller håner meg. Hva er dette... blir skremt og deprimert av dette.

Har bipolar 1 rapid cycle, om det er noe med saken å gjøre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan være at drømmeverden på en måte "tyter inn" i våkenverden. Det kommer altså fra deg selv (ikke utenfra). Dersom stemmene håner deg, er det din egen selvkritikk. Det er over hodet ikke farlig, og det kan ikke skade deg. Det er du som bestemmer hvor mye makt stemmene får ha. De er ikke noen fasit, og du trenger ikke å høre på dem eller bry deg så mye om dem.

Det finnes en del mennesker som hører stemmer, uten at det er noe psykisk som feiler dem. Men hvis du har bipolar, så kan nok stemmene være forbundet med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...